مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

با تصميم كادر فني بعد از بازي با صباي قم، پرسپوليسي‌ها سه روز استراحت خواهند كرد و روز دوشنبه تمرين‌هاي اين تيم در ورزشگاه شركت واحد پيگيري مي‌شود.

به احتمال فراوان روز سه‌شنبه هفته آينده پرسپوليس براي اردويي 6 روزه و 2 بازي تداركاتي راهي دبي خواهد شد. پيش از اين صحبت از برپايي اردو در كيش يا ماهشهر هم به ميان آمده بود اما از قرار معلوم پرسپوليس براي سومين بار در فصل جاري به دبي خواهد رفت.

قرار بود از روز گذشته بازيكنان به تناوب راهي باشگاه شده و هر كدام بين 10 تا 20 ميليون تومان از مبالغ قرارداد خود را دريافت كنند. اين پول‌ها از كمك 250 ميليوني سازمان به علاوه 250 ميليوني كه باشگاه از منابع ديگر تامين كرده پرداخت مي‌شود. همچنين قرار است بعد از تعطيلات هفته آينده اسپانسر پرسپوليس چكي به مبلغ 250 ميليون در اختيار باشگاه قرار دهد.

باشگاه پرسپوليس قصد دارد طي همكاري با يك مركز پزشكي در شهر تهران خدمات جديدي را به بازيكنان خود ارائه كند. از قرار معلوم در قبال تبليغ براي اين مركز پزشكي، بازيكنان آزمايش MRI خود را در اين مركز به‌صورت رايگان انجام مي‌دهند.

با وجود اينكه گفته مي‌شود وسلي برزيليا به فكر بازگشت به پرسپوليس است اما باشگاه پرسپوليس اعلام كرده مدير برنامه‌هاي اين بازيكن از باشگاه خواسته فقط در ادامه حضور وسلي در ليگ ايران و يافتن تيمي جديد با او همكاري شود.

با استعلام باشگاه پرسپوليس از سازمان ليگ مشخص شد ميثاق معمارزاده 3 اخطاره نيست و مي‌تواند در ديدار مقابل صباي قم بازي كند.

به گفته دكتر زرينه پزشك پرسپوليس مهدي شيري به خاطر مصدوميت همسترينگ و با وجود فيزيوتراپي به بازي با صبا نمي‌رسد. عليرضا حقيقي هم ديروز جواب MRI اش را به زرينه ارائه داده و بادامكي هم كه از ناحيه گردن مصدوم است شايد به بازي با صباي قم نرسد.

روز گذشته كت و شلوار و پيراهن‌هاي جديدي بين بازيكنان توزيع شد كه مارك متفاوتي نسبت به لباس‌هاي قبلي داشت. قرار است پرسپوليسي‌ها اين لباس‌ها را در سفر به قم به تن كنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)