مرجع خبری پرسپولیس : روز نخست از هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز(سه شنبه) با برگزاری3 دیدار آغاز شد که در پایان این دیدارها تیم فوتبال سپاهان اصفهان با 5 گل از سد استقلال اهواز گذشت و دو تیم پیکان و سایپا هم در قزوین به تساوی رضایت دادند.و استقلال نیز متوقف شد

در یکی از این دیدارها تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه تختی اهواز موفق شد با نتیجه 5 بر صفر از سد استقلال اهواز عبور کند. عمادرضا(25 و 77)، ابرهیم توره(80 و 90) و احمد جمشیدیان(2+90) برای تیم سپاهان در این دیدار گل زدند.

با این پیروزی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با 43 امتیاز صدرنشینی خود را در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تحکیم بخشید. استقلال اهواز نیز با 27 امتیاز به رده یازدهم سقوط کرد.

همچنین در ورزشگاه شهید رجایی قزوین دو تیم پیکان قزوین و سایپا کرج برابر هم به میدان رفتند که در پایان نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند. میثم رضاپور(55) برای پیکان و رضا خالقی فر(73) برای سایپا در این دیدار گل زدند.
ديدار استقلال و ملوان از ساعت 15 در ورزشگاه آزادي در حضور حدود 3 هزار تماشاگر آغاز شد.

در حالي كه بازي در آغاز از سوي دو تيم كسل كننده پيش مي رفت آرش برهاني در دقيقه 37 توانست دروازه ملوان را باز كند. در ادامه استقلال با خطا روي خسرو حيدري در دقيقه 44 صاحب ضربه پنالتي شد كه اين ضربه را آرش برهاني از دست داد.
استقلال در لحظات پاياني نيمه اول نيز موقعيت مناسبي را توسط سيدصالحي از دست داد.

بازي در نيمه دوم متفاوت تر از نيمه اول آغاز شد. اين شاگردان مرفاوي بودند كه در ابتداي نيمه دوم و در دقيقه 48 توسط امير حسسين صادقي به گل دوم رسيدند اما در ادامه شاگردان احمدزاده براي رهايي از اين شكست بر حملات خود افزودند.
در دقيقه 58 با خطاي آرش برهاني روي محمد حيدري ملوان صاحب ضربه پنالتي شد كه اين توپ را دسوزا به گل تبديل كرد. يك دقيقه بعد محمد حيدري با اشتباه امير حسين صادقي، ملوان را به گل دوم رسيد تا اين ديدار با تساوي 2 بر 2 خاتمه يابد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)