از نتیجه راضی هستم/هردونیمه هجومی بازی کردیم/صبا به فکر ضدحملات بود/با تعطیلی لیگ مخالفم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ضرب‌الاجل باشگاه به من كار و ساخته رسانه‌ها است.

زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك تیمش برابر صباي قم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتداي مسابقه بازي هجومي ارائه كرديم و براي كسب هر 3 امتياز به ميدان آمده بوديم. بازي را تحت كنترل داشتيم اما روي يك حادثه دروازه ما باز شد.

وي ادامه داد: پس از دريافت گل فشار را بر حريف بيشتر كرديم و موفق به زدن گل تساوي شديم. در نيمه اول خوب بازي كرديم. در نيمه دوم بازي را هجومي‌تر آغاز كرديم، اما صبا به ضد حملات دلخوش كرده بود.

كرانچار با اشاره به نتيجه مسابقه عنوان كرد: از نتيجه راضي هستم. در تعطيلي ليگ برنامه خاصي داريم تا بتوانيم به رده‌هاي بالاتر جدول صعود كنيم.
وي در مورد اولتيماتوم باشگاه به وي گفت: ضرب الاجلي به من داده نشده است و اين ساخته رسانه‌ها است. من بدون هيچ فشاري كارم را انجام مي‌دهم.

 

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد شديد از تعطيلي هجده روزه ليگ فوتبال كشور، عامل اصلي پايين آمدن كيفيت بازيها را وجود چنين تعطيلاتي عنوان كرد.

 

كرانچار افزود: در اروپا و كشورهاي مطرح دنيا تنها ‪ ۱۵‬روز در فاصله تعطيلات سال نو شاهد تعطيلي ليگ ها هستيم اما در ايران، رقابت‌ها به دفعات تعطيل مي‌شود كه اين موضوع عامل پايين بودن كيفيت بازي هاست.

سرمربي پرسپوليس با بيان اينكه به هيچ وجه موافق تعطيلي ليگ برتر نيست، افزود: در تعطيلات مشكلات تيم را برطرف خواهيم كرد.

 

كرانچار به شرايط جوي ايران در فصل زمستان اشاره و پيشنهاد كرد تعطيلات ليگ برتر به اين فصل موكول شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)