مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:
حالا كه بحث حضور دوباره هوار ملامحمد در پرسپوليس به ميان آمده محمود خوردبين از كاشاني خواسته كه جلوي خواسته‌هاي تازه بازيكن عراقي كوتاه نيايد و خيلي جدي با او برخورد كند.

بابت پخش تلويزيوني رقابت‌هاي فصل گذشته پرسپوليس در ليگ قهرمانان، كنفدراسيون فوتبال آسيا ديروز 30 هزار دلار به حساب فدراسيون ايران واريز كرد كه اين مبلغ قرار است بعد از تعطيلات هفته آينده در اختيار باشگاه پرسپوليس قرار بگيرد.

با مرخصي توميسلاو ايوكوويچ موافقت شده و او بعد از بازي امروز، سفري 5 روزه به كرواسي خواهد داشت.

پاداش‌هاي 400 هزار توماني پيروزي هفته گذشته برابر پاس، در اردوي ديشب به بازيكنان پرسپوليس پرداخت شد و اشپيتيم آرفي هم يكي از سرخپوشاني بود كه به خاطر بازي خوب هفته گذشته‌اش، پاداش ويژه 250 هزار توماني را گرفت.

 

سرمربي پرسپوليس كه به تازگي به تهران برگشته برنامه‌اي براي سفر به كرواسي در تعطيلات ندارد و قرار است خانواده‌اش براي ديدار با او به تهران بيايند.

 

با تصميم كادر فني و براي جديت بيشتر بازيكنان در تمرين‌ها قرار شده قبل از هر جلسه تمريني، يك جلسه توجيهي و فني برگزار شود و كرانچار شرح وظايف سرخ‌ها و خواسته‌هاي كادر فني از آنها را مشخص كند.

همان‌طور كه كاشاني قول داده بود، پرداخت طلب بازيكنان پرسپوليس از روز يكشنبه شروع شده و تقريبا بيشتر سرخپوشان بخشي از قسط دوم‌شان را گرفته‌اند. عليرضا محمد هم ديروز صبح قبل از تمرين به باشگاه رفت و با معاون مالي پرسپوليس درباره طلب‌اش گفت‌وگو كرد.

 

در یکی مسابقات هفته بیست و یکم لیگ برتر باشگاه های کشور تیمهای صبای قم و پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به تساوی یک یک دست یافته و به تقسیم امتیازات بسنده کردند.


زلاتكو كرانچار پس از تساوي يك بر يك تیمش برابر صباي قم اظهار داشت: از ابتداي مسابقه بازي هجومي ارائه كرديم  و من از نتیجه تساوی بدست آمده رضایت دارم

 

هواداران پرسپوليس كه از نتيجه تساوي اين تيم مقابل تيم صباي قم ناراضي به نظر مي‌رسيدند با سردادن شعارهايي عليه سرمربي اين تيم خواستار كناره گيري كرانچار شدند.


انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)