مرخصی دوباره بازیکنان خارجی ، منتظر اخراج ها باشید!

مرجع خبری پرسپولیس: با شروع تعطیلات دو هفته ای لیگ، بازیکنان خارجی و همچنین تومیسلاو ایوکوویچ مربی پرسپولیس، بامداد امروز (پنجشنبه) تهران را به مقصد کشورهایشان ترک کردند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، تومیسلاو ایوکوویچ و تیاگو فراگا از فرصت تعطیلی لیگ ایران استفاده کردند تا برای  تعطیلات کریسمس، چند روزی را کنار خانواده خود باشند.

تومیسلاو ایکوویچ سه شنبه هفته آینده به ایران بر می گردد تا به همراه تیم، عازم اردوی دبی شود. تیاگو نیز همچون دفعه گذشته، از برزیل خود را به دبی می رساند.

 

اشپیتم آرفی، بازیکن آلمانی پرسپولیس نیز که در دیدار با صبا خوش درخشید، بامداد امروز برای دیدار خانوده اش عازم آلمان می شود.آرفی نیز اواسط هفته آینده به تهران باز می گردد تا در کنار دیگر سرخپوشان، عازم دبی شود.

 

 

با تعطیل شدن دو هفته ای لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس اردوی 5 روزه ای را از هشتم تا سیزدهم دی ماه در دبی برگزار می کند. گفتنی است پس از اردوی ترکیه در ابتدای فصل و اردوی دبی در میانه نیم فصل اول این سومین اردوی خارجی پرسپولیسی ها در طول فصل جاری خواهد بود.

وسلی برزیلیا و هوارملا محمد پس از تعطیلات نیم فصل در بازگشت به کشور غیبت داشته و از سوی باشگاه پرسپولیس از ترکیب تیم کنار گذاشته شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)