مرجع خبری پرسپولیس : بعد از آنكه علي سعيدلو اعلام ليست اسامي اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس را برعهده حبيب كاشاني گذاشت و كاشاني هم براي انجام كار 20 روز فرصت خواست، ديگر شكي باقي نماند كه اعضاي هيات مديره انتخاب شده اند و فقط مانده اعلام اسامي آنها از سوي سرپرست فعلي باشگاه!

طبق معمول هميشه شرايط پيش آمده، بازار گمانهزنيها را داغ كرد تا هر روز ليست جديدي از گوشه و كنار اعلام شود. در آخرين نمونه از همين ليستها هم بود كه هفته گذشته ضمن اعلام اسامي اعضاي هيات مديره نام مديرعامل هم قيد شد تا همه حرف و حديثها درباره تاخير انتخاب كادر مديريتي باشگاه پايان يابد. اين اما آخر ماجرا نبود چرا كه ليست اعلام شده هنوز به تاييد نهايي نرسيده بود تا باز هم خبرها پيرامون اين مساله معلق بمانند. برخلاف اعلام سعيدلو، كاشاني و افراد حاضر در باشگاه پرسپوليس مسووليت اعلام ليست را برعهده نگرفتند و باز هم همه تصميمگيريها را در گرو نظر رييس سازمان ورزش دانستند تا دوباره انتظار براي مشخص شدن تكليف هيات مديره ادامه يابد.

عباس عليپور مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در همين زمينه ميگويد: «آقاي كاشاني هيچ زماني را براي اعلام ليست هيات مديره مشخص نكردند. هيات مديره را آقاي سعيدلو معرفي ميكنند و دليل اينكه اين اتفاق كمي به طول انجاميده دقت فراوان مسوولان سازمان ورزش و باشگاه پرسپوليس در انتخاب افراد كارآمد براي حضور در هيات مديره باشگاه است.» البته اخبار رسيده از سازمان ورزش پيرامون جلسات مذاكره علي سعيدلو و حبيب كاشاني، از حل شدن 50 درصد اقدامات مربوط به انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه خبر ميدهد اما مذاكرات مربوط به انتخاب مديرعامل باشگاه هنوز در دستور كار قرار نگرفته است تا آنجا كه مجيد فرخزادي عضو سابق هيات مديره باشگاه درباره انتخاب مديرعامل توضيح ميدهد: «آقاي سعيدلو در نظر دارد كه در مرحله اول اعضاي هيات مديره باشگاه معرفي شوند و سپس اين اعضا براي انتخاب مديرعامل با اختيار تام عمل كنند. در حقيقت رييس سازمان ورزش نميخواهد در بحث انتخاب مديرعامل دخالتي داشته باشد.»
به هرحال مذاكرات انجام شده چندان هم بينتيجه نبوده و تاكنون تثبيت ادامه حضور حبيب كاشاني در باشگاه به عنوان عضوي از هيات مديره و حضور مجيد فرخزادي در اين گروه را به دنبال داشته است. حسين هدايتي هم كه از مدتها پيش حضور يا عدم حضورش به يكي از بحثهاي اصلي جلسات سعيدلو و كاشاني تبديل شده بود و حرف و حديثهاي زيادي را به دنبال داشت بالاخره مشخص شد تا هدايتي همان عضو اقتصادي هيات مديره باشگاه باشد كه از همان ابتدا سعيدلو به دنبالش بود اما براي عضو ورزشي اين جمع، همچنان بين انتخاب سه نفر ابهام وجود دارد. علي پروين، فريدون معيني و حسين كلاني سه شخصي هستند كه احتمالا يك يا دو تن از آنها به عضويت هيات مديره درميآيند و البته با وجود تمايلات علي پروين كه بيشتر به سمت كادر فني و فعاليتهاي پيرامون مسائل فني تيم است اين احتمال كه معيني و كلاني در كارهاي مديريتي فعاليت كنند و پروين براي پست ديگري انتخاب شود، بيش از پيش قوت ميگيرد.
بحث حضور يكي از نمايندگان مجلس هم كه از مدتها پيش مطرح بود هنوز پابرجا باقي مانده با اين تفاوت كه حضور يك نماينده مجلس در هيات مديره باشگاه به انتخاب تعداد اعضاي ورزشي بستگي دارد كه اگر دو عضو از گزينههاي ورزشي به عضويت هيات مديره درآيند قطعا انتخاب نماينده مجلس به طور كلي منتفي خواهد شد.
گرچه اين خبرها درباره انتخاب اعضاي هيات مديره مطرح ميشوند اما به هر حال تجربه نشان داده كه هر يك از اين گزينهها ميتواند تا قبل از اعلام رسمي بارها مورد تغيير قرار بگيرند. هر چند كه بعيد است حضور افرادي چون كاشاني، فرخزادي و هدايتي با تصميم ديگري روبرو شود.
اين در حالي است كه چيزي به پايان مهلت سرپرستي حبيب كاشاني باقي نمانده و البته خبرهايي هم درباره تمديد زمان سرپرستي او به گوش ميرسد كه در اين صورت اعلام ليست هيات مديره حتي بيشتر از يك ماه به تعويق ميافتد…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)