مرجع خبری پرسپولیس : « یک پنالتی ما در برابر سپاهان گرفته نشد و البته از دست رفتن پنالتی مقابل تیم سپاهان که محمدرضا ساکت در آن مدیرعامل است چندان هم عجیب نیست.»
باورکنید این نقل قول نه از داود مهابادی است و نه از دهها مربی ای که حقشان مقابل سپاهان خورده شد. این صحبت های امیر قلعه نویی است در فصل گذشته و هنگامی که به خاطر ناداوری استقلال بازی را واگذار کرد و قلعه نویی این چنین باشگاه سپاهان را به زیر سوال برد.
سپاهان نسبت به فصل گذشته تغییری نداشته. اقتدار مالی و معنوی این تیم به واسطه همان عواملی که امیر قلعه نویی فصل گذشته در مصاحبه اش به آن اشاره کرده پا برجاست و همچنان مربیان مانند خود او از ناداوری ها می نالند. تنها مساله ای که از فصل گذشته تا امسال عوض شده رنگ پیراهن امیرقلعه نویی است که آن هم زرد شده است. آیا مسولان سپاهان برای سرمربی فعلی خودشان هم جوابیه ای آماده دارند تا جواب انتقادات مغرضانه او را بدهند؟
سپاهانی ها آنقدر از پیروزیشان مقابل استقلال اهواز خوشحالند و در فضای فاصله امتیازیشان با تیم های دوم و سوم جو گیر شده اند که بیانیه صادر می کنند و یک پیروزی ( از معدود پیروزیهایشان بدون کمک داور) را مشتی بر دهان مخالفانشان تلقی می کنند. آنها یک دیدار را در برابر دهها دیدار دیگر لیگ معیار قرار داده و با تکیه برآن تمام انتقادات مستندی که به این تیم وارد می شود را در حد خزعبلاتی که زاییده ذهن متوهمان است پایین می آوردند.

اگر یک دیدار بدون حرف و حدیث مسولان سپاهان را برآن می دارد که بیانیه صادر کنند ،ديگران بعد از بازیهای این تیم مقابل پاس و صبا و استقلال و … چه بايد مي كردند؟
نگاهی به لیست زیر بیندازید:
بازی پاس و سپاهان که گل با دست جمشیدیان و دو پنالتی ای که برای پاسی ها گرفته نشد سه امتیاز را تقدیم این تیم کرد. در بازی تراکتور و سپاهان  خطای پنالتی آل نعمه گرفته نشد و به جای اینکه خطای عمادرضا روی نصرتی گرفته شود تصمیمی برعکس گرفته شد.
در بازی سپاهان و استقلال یک پنالتی نادرست به نفع سپاهان گرفته شد و در بازی مقابل ملوان دو پنالتی این تیم گم شد و در بازی مقابل صبا یک پنالتی قمی ها هم به همین سرنوشت دچار شد و در بازی مقابل راه آهن هم دو پنالتی دیگر سوخت.
باور کنید اگر بخواهیم این لیست را در همین فصل با جزئیات بیشتر ادامه دهیم می توانیم سه برابر بیانیه شما مطلب بنویسیم اما ما به همین میزان بسنده می کنیم.. آیا این لیست احتیاج به بیانه ندارد یا در این مواقع سکوت بهترین بیانیه است؟
مسولان محترم باشگاه سپاهان کاش شما این بیانیه را بعد از بازی مقابل مقاومت صادر می کردید. بازی ای که چند جوان بی نام و نشان ، تیم شما را به بن بست رسانده بودند ( البته معلوم شد که در لیگ ایران بن بستی برای نماینده اصفهان وجود ندارد). یا اگردوست نداشتید چند ماه صبر می کردید.
مدت زمان زیادی تا شروع لیگ قهرمانان آسیا و هنرنمایی تیم های ایرانی نمانده. کاش کمی دست نگه می داشتید و بعد از این رقابت ها بیانیه صادر می کردید و از پیروزی های مقتدرانه تیمتان مقابل نمایندگان آسیایی و تیم هایی که شاید نبرد آنها با شما را بتوان عادلانه تر خواند تا نبرد شما و تیم های شهرستانی می گفتید. باور کنید در آن صورت ما هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و به افتخار سپاهان کلاه از سر بر می داشتیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)