مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دوران بازيگري هر بازيكن فوتبال يك روز تمام مي شود ولي آن قدر پول دارم كه تا پايان عمر استراحت كنم.

محمد پروين در گفتگویی افزود:چندين بار در اين خصوص فكر كردم كه پس از پايان دوران فوتبال خود به سراغ چه شغلي خواهم رفت ولي هيچ گاه به جوابي نرسيدم و به اعتقاد خودم، يك فوتباليست در زمان بازيكني آن قدر تحت فشار قرار  مي گيرد كه بايد پس از دوران بازيگري خود به  استراحت بپردازد.

وي ادامه داد: تصميم گرفته ام پس از دوران سخت بازيگري به استراحت بپردازم چون  آنقدر پول دارم كه تا پايان عمرم نيازي به چيزي نداشته باشم.

پروين تصريح كرد:در دوران جواني بايد زحمت كشيد تا در آينده بتواني به راحتي زندگي كني و آن قدر زحمت كشيده ام تا به موقع از پول خود استفاده كنم. بايد در جواني چيزي كاشته باشي تا در پيري برداشت كني.

پروين در خصوص آشتي با مجتبي زارع پس از اختلافي كه با يكديگر پيدا كرده بودند اظهار كرد: با زارع مشكلي نداشتم و گويا روزنامه ها در مورد صحبت هاي زارعي در خصوص اينكه عكاسان از برخي بازيكنان عكس نگيرند، شيطنت كرده بودند و اين قضيه حل شد، و من و زارع دوستان صميمي هستيم و مشكلي با يكديگر نداريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)