مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران پس از انجام مذاکرات اولیه با سرپرست باشگاه پرسپولیس برای قبول سرمربی گری این تیم ، شرایط خود را برای امضای قرارداد به این باشگاه ارائه کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس پس از تایید صحبت های انجام گرفته بین سرپرست باشگاه پرسپولیس و علی دایی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس از سوی حبیب کاشانی خبر می رسد علی دایی ضمن توافق اولیه شرایط خود را برای قبول سرمربی گری این تیم اعلام کرده است.


طبق اخبار رسیده به مرجع خبری دو طرف بر سر مبلغ قرارداد و مدت آن به توافق رسیده و دایی دستیارن و بازیکنان مورد نیاز خود را ارائه کرده است و در صورت موافقت باشگاه وی به زودی به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی خواهد شد.

در این میان حبیب کاشانی طی هفته های گذشته از مهلت دوهفته ای زلاتکو کرانچار برای ایجاد تحول در روند تیم پرسپولیس سخن گفته بود و ضمن تایید مدنظر داشتن مربیان ایرانی برای سرمربی گری این تیم تاکید کرده بود در صورت انتخاب سرمربی جدید به صورت توافقی با کرانچار قطع همکاری خواهد شد.

 

 


شنیده های ما حاکی از آن است دایی با دستیاری حسین عبدی مخالفت کرده و نام یک مربی ایرانی، و یک تمرین دهنده را به عنوان دستیاران خود پیشنهاد داده است. اما برخلاف زمان قبول تصدی گری در تیم ملی فوتبال دایی بر سر مبلغ قرارداد درخواست بالایی نداشته است.


گفتنی است در زمان عقد قرارداد علی دایی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بندهایی اقتصادی همچون امضای قرارداد حامی مالی با شرکت سایپا، خرید البسه تیم ملی از تولیدی دایی و … در قرارداد وی گنجانده شده بود.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکنون هیچ یک از این خبرها را تایید یا تکذیب نکرده است.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)