مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 گذشته در چند خط:

براي برپايي اردوي يك هفته‌اي، كاروان 46 نفره پرسپوليس ساعت 7 صبح فردا تهران را به مقصد دبي ترك مي‌كند. تنها جلسه تمرين اين هفته سرخ‌ها قبل از سفر هم امروز صبح در شركت واحد برگزار مي شود.

حبيب كاشاني به خارجي‌هاي پرسپوليس اولتيماتوم داد كه اگر در موعد مقرر از تعطيلات برنگردند اخراج خواهند شد.
از سوي باشگاه ميثاق معمارزاده، عليرضا محمد و نبي باقري‌ها به عنوان سه بازيكن برتر پرسپوليس در بازي با پاس معرفي شدند و چهارشنبه شب هم پاداش‌هاي 250 هزار توماني‌شان را دريافت كردند.

حبيب كاشاني به بازيكنان پرسپوليس اعلام كرده كه از اين به بعد قبل از تمام جلسه‌هاي باشگاه همه بايد موبايل‌هايشان را تحويل بدهند تا خبري از جلسه به بيرون درز نكند. در غير اين‌صورت همه سرخپوشان جريمه خواهند شد.

 

قبل از همراهي تيم ملي در سفر به قطر، خليلي و سپهر در جلسه‌اي شنونده صحبت‌هاي كاشاني بودند و قرار شد هر دو آنها بعد از بازگشت، گزارشي از حضورشان در اردوي تيم ملي ارائه كنند. خليلي بعد از حضور در تيم ملي از ناحيه زانو مصدوم شده و جداگانه تمرين مي‌كند.

 

اشپيتيم آرفي كه جلوي صبا اولين گل خود در اين فصل را به ثمر رساند چهاردهمين گلزن خارجي پرسپوليس است. خارجي‌هاي پرسپوليس تا حالا 51 گل براي اين تيم زده‌اند.

علاوه بر رسايي كه مدتي است به عنوان نماينده كاشاني در تيم گزارش وضعيت پرسپوليس را ارائه مي‌كند از اين به بعد محمود خوردبين هم بايد روزانه به حبيب كاشاني گزارش بدهد.

قرار بود باقيمانده قسط دوم پرسپوليسي‌ها اين هفته پرداخت شود كه با كمك 250 ميليوني سازمان اين اتفاق يك هفته زودتر افتاد، به طوري كه بازيكنان پول‌هاي‌شان را صبح بازي با صبا مي‌توانستند از حساب خود برداشت كنند.

حبيب كاشاني همراه با علي سعيدلو، حميد استيلي و برخي مسوولان سازمان تربيت بدني براي عيادت از ناصر حجازي به منزل او رفتند و ابراز اميدواري كردند كه با بهبود وضعيت جسماني حجازي، او بار ديگر به فوتبال برگردد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دوست داشتم به پرسپولیس خدمت کنم گفت: با توجه به شرایطی که داشتم نمی خواستم به این زودی ها به فوتبال برگردم.

سرمربی سابق پرسپولیس گفت:  فشار به مسئولان عالي رتبه ورزشي ايران و بخصوص آقاي سعيدلو و هواداراني باعث شد بركنار شوم. طي صحبت دوستانه‌اي كه با آقاي كاشاني داشتم از اين تيم جدا شدم

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در نشست مطبوعاتی این باشگاه گفت: مبلغي كه در برخي رسانه‌ها در مورد قراردادم مطرح شده، قبول ندارم. من مديون پرسپوليس هستم و به خاطر اين تيم بود كه به اروپا رفتم

سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: دايي از من خواست هوار را برگردانيم اما چون اين يك تصميم مديريتي بود و همه باشگاه قبول داشتند كه فردي خاطي است؛ دايي هم متقاعد شد.

باشگاه پرسپوليس با حضور كريم باقري در تركيب تيم الوصل براي ديدار دوستانه با استقلال مخالفت كرد.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)