احمدرضا عابدزاده: هدف اصلی کاشانی آوردن استیلی است/ رسیدگی نکنند شکایت می کنم

مرجع خبری پرسپولیس: مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از برکناری از کادرفنی این تیم طی اظهار نظری جنجالی مدیریت این تیم را متهم به باندبازی کرد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس احمدرضا عابدزاده عصر امروز طی یک گفتگوی تلویزیونی صریح تصمیم مدیریت باشگاه پرسپولیس در انتخاب علی دایی را کاملا اشتباه خوانده و تاکید کرد: من نمی دانم چه دلیلی دارد تیمی که تازه به تعادل در روند خود رسیده و آماده حرکت رو به رشد شده است را متحول می کنند.  زلاتکو کرانچار دو سال سرمربی تیم ملی کرواسی بوده و در جام جهانی این تیم را هدایت کرده و زمانی که به شناخت لازم از پرسپولیس رسیده و این تیم به رتبه سوم جدول می رسد تمام کادر فنی را برکنار می کنند.


عابدزاده افزود: این تصمیمی است که از سوی علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی به کاشانی ابلاغ شده و هدف  اصلی حبیب کاشانی از انتخاب دایی هم رسیدن به حمید استیلی است . کاشانی علی دایی را به پرسپولیس آورده تا با آغاز توهین ها به وی به سراغ دوست همیشگی اش حمید استیلی برود تا بتوانند به راحتی پرسپولیس را در دست گرفته و فعالیت کنند.

 


 

براساس گزارش مرجع خبری مربی دروازه بانان سابق پرسپولیس افزود: می گویند هدفشان بهبود وضعیت پرسپولیس است اما نیامده خوردبین برکنار می شود ، با من این گونه برخورد می شود و مطمئن باشید درست مانند بازی با عربستان در ورزشگاه آزادی باز هم توهین ها به علی دایی صورت خواهد گرفت.


عابدزاده در پایان گفت: فردا به باشگاه خواهم رفت تا طی جلسه ای حرف هایم را بزنم و  پای دریافت تمام حق و حقوقم می مانم و اگر به خواسته هایم رسیدگی نشود به فدراسیون فوتبال شکایت خواهم کرد تا تکلیفمان را روشن کنند.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)