مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 گذشته در چند خط:

با تلاش‌هاي باشگاه، مشكل خروجي عليرضا حقيقي، ابراهيم شكوري، حميدرضا علي عسگر و سامان آقازماني كه همه دانشجو هستند حل شده و اين بار برخلاف دفعات قبل پرسپوليس مي‌تواند با همراهي همه بازيكنانش به خارج از ايران سفر كند.


ميثم بائو از باشگاه شاكي است و اعتقاد دارد چون گل پيروزي‌بخش پرسپوليس برابر پاس را زده او بايد پاداش ويژه هفته را مي‌گرفته نه ميثاق، محمد و باقري‌ها.


اولين قسط اسپانسر جديد باشگاه به حساب پرسپوليس واريز شده و حبيب كاشاني قصد دارد بخشي از اين پول را در امارات و به‌عنوان پول توجيبي به بازيكنان بدهد.


اشپيتيم آرفي كه گفته مي‌شد قرار است دوشنبه شب به تهران برگردد بامداد دوشنبه خودش را به پرسپوليس رساند و ديروز هم همراه با تيم تمرين كرد.


سري جديد لباس‌ها و توپ‌هاي آل اشپورت ديروز به پرسپوليس رسيد تا سرخ‌ها قبل از سفر به دبي و همزمان با تغيير كادر فني، نونوار شوند.


توسعه كادر پزشكي پرسپوليس يكي از برنامه‌هاي تازه حبيب كاشاني است و قرار شده بعد از تشخيص مصدوميت بازيكنان از سوي دكتر زرينه، آنها در كلينيك باشگاه هم توسط دكتر سوري معاينه شوند.


يك باشگاه اماراتي خواهان جذب بازيكن از پرسپوليس شده و باشگاه منتظر درخواست كتبي آنهاست تا مذاكرات جدي را آغاز كند. قرار است در اردوي پرسپوليس در دبي، دو طرف در اين باره پاي ميز مذاكره بنشينند.


مهدي شيري كه به خاطر كشيدگي عضلات همسترينگ چند هفته گذشته را از پرسپوليس دور مانده بود به بهبودي رسيده و از ديروز هم تمرين‌هايش را با تيم شروع كرد.


با بركناري زلاتكو كرانچار، حبيب كاشاني از بازيكنان پرسپوليس خواست كه عليه اين مربي كروات موضع‌گيري نكنند و مصاحبه جنجالي انجام ندهند.

پرواز سرخپوشان بدون خوردبین و عابدزاده به امارات / كاروان 40 نفره تيم فوتبال پرسپوليس در غياب محمود خوردبين و احمدرضا عابدزاده صبح امروز راهي امارات شد.

مربي دروازه‌بانان تيم فوتبال پرسپوليس پس از كنار گذاشته شدن از اين تيم گفت: در پرسپوليس افراد ديگر نيز تصميم مي‌گيرند به طوري كه رضازاده در كنار گذاشتن من نقش داشت.

سرپرست فدراسيون وزنه‌برداري در واكنش به اظهارات عابدزاده گفت: با هيچ فردي درباره پرسپوليس صحبت نكرده‌ام و كاري به اين قضايا ندارم.

سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارم اما در حال حاضر مي‌خواهم سكوت كنم

حميد استيلي در پيامي انتخاب علي دايي را به عنوان سرمربي پرسپوليس به وي و حبيب كاشاني تبريك گفت.

باشگاه پرسپوليس دخالت رئيس سازمان تربيت بدني در كنار گذاشتن مربي دروازه‌بانان اين تيم را تكذيب كرد.

مسئولان باشگاه ايرانيان در دبي با ورود كاروان پرسپوليس به اين مكان استقبال خوبي از آنها داشتند. در اين ميان استقبال از علي دايي، سرمربي جديد پرسپوليس از ساير نفرات بيشتر بود، به طوري كه ايراني‌هاي مقيم امارات و دانش آموزان ايراني از اين مربي استقبال ويژه‌اي به عمل آوردند.

مدير روابط عمومي پرسپوليس گفت: در مورد عابدزاده اختلاف نظراتي وجود دارد به همين دليل به نظر مي‌رسد وي در تركيب كادرفني جديد حضور نداشته باشد.

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس با حضور علی دایی امروز در باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد.

بازيكنان و اعضاي پرسپوليس، ساعت 10 صبح به وقت محلي وارد شهر دبي شدند. اعضاي تيم پس از ورود به فرودگاه به باشگاه ايرانيان دبي رفتند.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)