مرجع خبری پرسپولیس : تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر برابر مالی تن به شکست داد تا ضمن پذیرفتن دومین شکست در این تورنمنت، موقعیت سرمربی خود را نیز در خطر ببیند.

در این دیدار که از ساعت 16:30 دقیقه امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه ” نادی القطر” دوحه آغاز شد، شاگردان افشین قطبی برابر تیمی قرار گرفتند که تمامی ستاره هایش را به میدان نفرستاده بود با این حال موفق شدند تیم ایران را با نتیجه 2 بر یک شکست دهند.

هر سه گل این دیدار در نیمه اول به ثمر رسید. ابتدا تیم کشورمان در دقیقه 19 توسط کریم انصاریفرد به گل برتری دست پیدا کرد اما بازیکنان مالی در دقایق 27 و 29 توسط “تنه ما ان دیایه ” و “باکایا ترائوره ” به گل رسیدند تا نتیجه نهایی در همان نیمه اول رقم بخورد.
فشین قطبی در این دیدار تیم کشورمان را با ترکیب زیر به میدان فرستاد:
وحید طالب‌لو، خسرو حیدری، محمد نصرتی،‌ سپهر حیدری(46هادی عقیلی) امیر حسین فشنگچی، غلامرضا رضایی، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی(73 میلاد میداودی) مهرزاد معدنچی، محسن خلیلی(46 میلادزنیدپور) و ‌کریم انصاری فرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار اول خود نیز برابر تیم ملی فوتبال قطر با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد تا بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار بگیرد.

شاگردان افشین قطبی در آخرین دیدار خود در این تورنمنت روز شنبه به مصاف تیم ملی فوتبال کره شمالی خواهند رفت. کره ایها در دیدار نخست خود با نتیجه یک بر صفر مالی را شکست داده بودند و در صورت پیروزی برابر دیدار امروز(چهارشنبه شب) برابر قطر از شانس زیادی برای قهرمانی برخوردار خواهند بود.

با رقم خوردن دومین شکست ایران برابر مالی موقعیت افشین قطبی نیز در تیم ملی به خطر افتاد و باید دید پس از پایان تورنمنت قطر فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در مورد وی خواهد گرفت. آنچه مسلم است تیم ملی با وجود تغییرات مثبتی که در تغییر نسل داشته است اما از نظر عملکرد فنی خیلی هم امیدوار کننده نبود و نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)