مرجع خبری پرسپولیس : همه حرف و حديث‌ها همان زمان تمام شد. اصلا بعد ازآن ماجرا خودم به او زنگ زدم و عذرخواهي كردم
حتي وقتي با سايپا قهرمان شد دوباره تماس گرفتم و قهرماني را تبريك گفتم. شما ديديد كه آقاي دايي مرا به تيم ملي دعوت كرد. فكر نمي‌كنم هيچ اختلافي ميان ما باشد و از حضور ايشان در پرسپوليس خيلي خوشحال هستم…

يك اتفاق ديگر اوضاع و احوال پرسپوليس را دوباره متحول كرد!
بله، آمدن علي دايي هم سوژه خوبي است ديگر!


به هر حال تغيير و تحول در پرسپوليس در هر شرايطي اهميت خاصي دارد…

قطعا همين طور است.

… اما اين تغيير از آنجا كه مربوط به علي دايي مي‌شود كمي ويژه‌تر از ساير تغييرات است.
ببينيد، هر تغيير و تحولي كه از طرف مديريت براي تيم پرسپوليس در نظر گرفته مي‌شود، بدون شك براي پيشرفت و بهبود شرايط تيم و همچنين رساندن پرسپوليس به جايگاه اصلي‌اش است.

 

به نظرت علي دايي مي‌تواند اين اهداف را عملي كند؟
معتقدم علي دايي بازيكني بود كه با تمام وجود بازي مي‌كرد و حالا هم با تمام قدرت به كار مربيگري ادامه مي‌دهد. به همين دليل اميدوارم حضور او در پرسپوليس خير باشد.

 

عده‌اي از كارشناسان تغيير در كادر فني آن هم در اين برهه زماني را براي پرسپوليس مناسب نمي‌ديدند، اين موضوع را چطور ارزيابي مي‌كني؟
يك بازيكن وظيفه‌اش فوتبال بازي كردن است و وظيفه ندارد درباره اين مسائل صحبت كند.

يعني معتقدي فقط و فقط بايد به وظيفه‌ات عمل كني؟
هر شخصي كه سرمربي تيم شود، بازيكن فقط بايد از او اطاعت كند چون پيراهن پرسپوليس را پوشيده و بايد به اين پيراهن متعهد باشد. حالا اينكه سرمربي جديد براي تيم مناسب است يا نه يا اينكه تغييرات به صلاح تيم است ديگر به بازيكن ارتباطي ندارد، مخصوصا اگر اين مربي علي دايي باشد.

چه نكته‌اي او را از ساير مربيان متمايز مي‌كند كه اين طوري مي‌گويي؟
علي دايي يك مربي با شخصيت است و جدا از بحث مربيگري‌اش به طور كلي داراي كاراكتري است كه وقتي روي نيمكت مي‌نشيند به تيم شخصيت مي‌دهد.

پس از اين به بعد بايد منتظر يك پرسپوليس با شخصيت باشيم…
با شخصيت و با كلاس!


خودت خوب مي‌داني كه همان عده كه مرتب به دنبال حاشيه‌سازي برايت هستند با آمدن علي دايي دوباره دست به كار مي‌شوند!

چه طور؟

بحث اختلاف با علي دايي و…
همه حرف و حديث‌ها همان زمان كه با دعوت آقاي دايي به تيم ملي رفتم تمام شد. اصلا بعد از آن ماجرا خودم به او زنگ زدم و عذرخواهي كردم حتي وقتي با سايپا قهرمان شد دوباره تماس گرفتم و قهرماني را تبريك گفتم.

… و زماني كه علي دايي عازم حج تمتع بود؟
بله، قبل از سفر ايشان هم ما صحبت‌هايي داشتيم و حتي آن زمان هم دوباره حلاليت خواستم. البته علي دايي هم با انتخاب من براي تيم ملي به همه نشان داد كه همه چيز تمام شده و ما رابطه خوبي داريم. نمي‌دانم چرا بايد دوباره در اين رابطه توضيح دهم.


برگرديم به بحث تغيير سرمربي… كرانچار را چگونه ارزيابي مي‌كني؟

گفتم كه اين بحث ارتباطي به بازيكن ندارد اما به طور كلي كرانچار مربي بدي نبود. شناختي از پرسپوليس و فرهنگ ايراني به دست آورد و رفت.


شرايط بازيكنان را بعد از تغييرات چه طور مي‌بيني؟

بالاخره وقتي مربي عوض مي‌شود همه بازيكنان با انگيزه بيشتري به فعاليت خود ادامه مي‌دهند. آنها كه در تركيب اصلي قرار دارند در بازي‌ها تلاش بيشتري به خرج مي‌دهند تا خود را به سرمربي ثابت كنند و آنها هم كه ذخيره هستند تمرين‌هايشان را با تلاش‌ مضاعفي پيگيري مي‌كنند تا شايستگي‌هايشان را به سرمربي جديد نشان دهند.

با اين توصيفات آينده پرسپوليس را خوب مي‌بيني؟
قطعا پرسپوليس از اين به بعد با عملكرد متفاوتي ظاهر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)