مرجع خبری پرسپولیس : زلاتکو کرانچار با حضور در باشگاه پرسپولیس نسبت به انعقاد توافق نامه فسخ قرارداد با باشگاه اقدام کرد.

پس از جلسه روز چهارشنبه حبیب کاشانی و زلاتکو کرانچار، توافق بر سر خاتمه همکاری کرانچار به عنوان سرمربی به عمل آمد.
در این جلسه، زلاتکو کرانچار نظر باشگاه را در خصوص اعمال تغییرات در کادر فنی را نظری کاملا حرفه ای عنوان و ابراز امیدواری کرد باشگاه پرسپولیس بتواند در مسیر موفقیت گام بردارد.


حبیب کاشانی نیز با قدردانی از زحمات کرانچار در طول فصل، ابراز امیدواری کرد جامعه فوتبال ایران بتواند از افکار حرفه ای وی بهره مند شود.
این برای اولین بار است که پس از فسخ قرارداد یک مربی در مراسم تودیع خود و معارفه جایگزینش شرکت می نمایند.

 

جزئیات فسخ قرارداد وسلی

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: قرارداد وسلی برزیلیا با تعامل طرفین و بدون پرداخت مبلغی از سوی باشگاه فسخ شد.

دکتر مصطفی درباره چگونگی فسخ قرارداد وسلی برزیلیا افزود: بر اساس قراردادهای منعقد شده برای جذب وسلی و تیاگو، باشگاه پرسپولیس  متعهد شده بود علاوه بر مبالغ قراردادها، مبلغ 450 هزار دلار نیز بابت صدور ITC   به کارگزار نقل و انتقال این دو بازیکن، طی دو قرارداد جداگانه پرداخت نماید.



وی تصریح کرد: این در حالی است که به دلیل عدم پرداخت مبالغ مذکور در زمان مقرر در دوره گذشته، مبلغ 200 هزار دلار نیز به عنوان جریمه بر عهده باشگاه افتاده بود.


معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، افزود: با این حال  بر اساس توافق به عمل آمده با کارگزار مذکور و وسلی برزیلیا، باشگاه پرسپولیس با اعلام رضایت مبنی بر انتقال به باشگاه دیگر، مبلغ تعیین شده بابت صدور ITC را منتفی، جرایم متعلقه را حذف و مبلغ قابل پرداخت برای قرارداد ITC تیاگو را به یکصد هزار دلار تقلیل داد.

منبع: سایت رسمی پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)