فنايى: آمدن دايى عجيب بود ، حضور يحيوى عجيب تر

مرجع خبری پرسپولیس: پس از انتخاب ناگهانی علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس موج اظهار نظرها و عکس العمل های موافق و مخالف در بین پیشکسوتان این تیم و اهالی فوتبال ادامه دارد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس نيما نكيسا دروازه بان اسبق پرسپوليس پس از حضور دايى به عنوان سرمربى جديد اين تيم گفت: كاشانى بهترين و مناسب ترين گزينه را براى هدايت پرسپوليس برگزيد و مطمئن باشيد دايى در جمع سرخپوشان موفق عمل خواهد كرد.

 

وى در خصوص تغيير و تحولات كادر فنى پرسپوليس افزود: هر مربى باتوجه به نياز و سلايق خود دستيارانش را انتخاب مى كند و دايى نيز به عنوان سرمربى تيم مختار است هر فردى كه دوست دارد به كادر فنى اضافه كند.ا

و با انتقاد از حضور يحيوى دروازه بان سابق استقلال در كادر جديد مربيگرى سرخپوشان تأكيد كرد: با تمام احترامى كه براى او قائلم اما اين تصميم در نوع خود جاى سوال دارد در حالى كه پرسپوليس همواره در تاريخ خود دروازه بانان بزرگى را به تيم ملى معرفى كرده و بعد از دوران بازنشستگى نيز مربيان مستعدى هستند چرا بايد دروازه بان سابق استقلال مأمور تربيت دروازه بانانى پرسپوليس باشد؟

 

نكيسا با حمايت از عابدزاده خاطرنشان كرد: بهترين افتخار دوران ورزشى ام اين بود كه در كنار اسطوره دروازه بانى ايران حضور داشته باشم و خيلى چيزها از وى ياد گرفتم اما بايد اين موضوع را قبول كرد كه عابدزاده هيچ وقت به مربيگرى دروازه بانان در پرسپوليس قانع نبود و همواره بيش از حيطه وظايف خود در كار فنى دخالت مى كرد.


فنايى: آمدن دايى عجيب بود ، حضور يحيوى عجيب تر

داود فنايى دروازه بان اسبق پرسپوليس با انتقاد از تغيير و تحولات كادر فنى پرسپوليس گفت: معتقدم كرانچاردرمدت حضورش با توجه به موجودى ها و شرايط تيم كارنامه قابل قبولى از خود بر جاى گذاشت اما دليل اصلى بركنارى وى و حضور دايى در پرسپوليس را نمى دانم.

 

وى افزود: متأسفانه در فوتبال ما هيچ چيز سرجاى خود قرار ندارد و هيچ كس براى ديگرى دل نمى سوزاند. زمانى كه در پرسپوليس بازى مى كردم تا اين اندازه فوتبال كثيف نبود در حالى كه الان شاهد هستيم نامردى و زد و بند در ورزش پرطرفدار كشورمان موج مى زند.

 

وى ادامه داد: پس از ناكامى دايى در تيم ملى و دورى ۹ ماهه وى از فوتبال، سرمربيگرى وى در تيم بزرگ و پرطرفدارى چون پرسپوليس امرى عجيب و غيرقابل پيش بينى بود و حضور يحيوى به عنوان مربى دروازه بانان اين تيم نيز عجيب تر از آن.

 

فنايى تأكيد كرد: مربيگرى دايى در پرسپوليس در اين مقطع اشتباه است و او بايد بداند كه در صورت عدم نتيجه گيرى در اين تيم بايد جوابگوى ۴۰ ميليون طرفدار باشد. همان طور كه على پروين اسطوره باشگاه پس از يك فصل ناكامى درپرسپوليس مورد هجوم هواداران قرار گرفت و به بدترين شكل با او برخورد كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)