مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

تا اينجاي ليگ 12 مربي بركنار شده‌اند كه كارنامه كرانچار از همه بهتر بوده. اين كروات در 21 بازي 33 امتياز گرفته. يعني به‌طور ميانگين، در هر بازي 57/1 امتياز.


بعد از صحبت‌هاي عابدزاده در مورد بركناري‌اش، حسين رضازاده سه‌شنبه شب با او تماس گرفت و مدعي شد كه به خودش اجازه نمي‌دهد در امور پرسپوليس دخالت كند و در بركناري احمدرضا عابدزاده هم نقشي نداشته.


آسيب‌ديدگي آشيل پاي كريم باقري جدي است و معلوم نيست او چه موقع مي‌تواند به تمرين‌ها برگردد. به گفته پزشك پرسپوليس، تمرين در زمين سفت شركت واحد اين مصدوميت را تشديد كرده و معلوم نيست باقري كي مي‌تواند بازي كند.


محمد پروين كه به خاطر نيمكت‌نشيني‌هاي طولاني‌مدتش تصميم به ترك پرسپوليس گرفته و حتي با نساجي به توافق رسيده بود با حضور علي دايي تغيير موضع داده و به باشگاه اعلام كرده كه تصميم گرفته در پرسپوليس بماند.


با بررسي مدارك دو طرف در دعواي پرسپوليس و آلفا، داور يوناني فعلا حق را به پرسپوليس داده و حالا باشگاه منتظر مرحله سوم دادگاه است تا وكيل خود را براي ارائه دفاعيه به سوييس بفرستد.


قرار است هفته آينده علي پروين در جلسه‌اي ويژه با علي سعيدلو شركت كند و درباره مسائل مربوط به پرسپوليس و احتمال حضورش در چارت مديريتي باشگاه با او به گفت‌وگو بنشيند.


به گفته مدير حقوقي باشگاه، توافق‌ها براي انتقال وسلي برزيليا به يك تيم تهراني انجام شده و اين بازيكن تا پايان هفته در تمرين‌هاي تيم جديدش حاضر مي‌شود.


حبيب كاشاني ظهر ديروز به ديدار علي سعيدلو رفت و درخواستش براي بيشتر شدن بودجه اين فصل پرسپوليس را ارائه كرد تا زيان‌هاي مالي ناشي از تغيير كادر فني به باشگاه آسيب نزند كه گفته مي‌شود رييس سازمان با اين درخواست كاشاني موافقت كرده است.


حبيب كاشاني صبح فردا براي همراهي پرسپوليس سفري به امارات خواهد داشت و يكشنبه شب هم همراه كاروان سرخ‌ها به تهران برمي‌گردد.


علي دايي مدعي شده كه فعلا تصميمي درباره مولايي- بدنساز پرسپوليس- نگرفته و بعد از ارزيابي عملكرد او در اردوي دبي، درباره همكاري يا عدم همكاري با اين مربي تصميم مي‌گيرد.


دكتر فريد زرينه اظهار داشت: تا اين لحظه مصدوميت جدي نداريم. فقط كريم باقري چهار روز پيش در جريان تمرينات تهران از ناحيه آشيل پا اظهار ناراحتي كرد كه در اينجا مشغول مداوا هستيم و به محض ورود به تهران درمان را ادامه خواهيم داد.

در پي اتفاقات چند روز اخير و مشکلاتی که بر سر ادامه همکاری محمود خوردبین در باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن علی دایی به عنوان سرمربی ایجاد شده بود، اين دو پیشکسوت از دو نسل متفاومت پرسپولیس شب گذشته در مراسم شام با يكديگر روبوسي كرده و به اختلافات پايان دادند.



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)