مرجع خبری پرسپولیس: کادر فنی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در اولین تجربه رهبری اش در پرسپولیس موفق شد این تیم را مقابل تیم حتا به برتری یک بر صفر رهنمون سازد. حسین عبدی مربی پرسپولیس در مورد بازی با حتا و آخرین وضعیت تیمش صحبت می کند:


در رابطه با بازی حتا چه صحبتی دارید؟

به هر حال علی دایی سرمربی جدید پرسپولیس قصد داست همه بازیکنان تیم را امتحان کند. البته در این رابطه روی برخی بازیکنان شناخت بهتری داشت اما برای آنکه بازیکنان را در پست‌های مختلف آزمایش کند تقریبا به تمامی آنها بازی داد و تنها شاید دو نفر از بازیکنان ما مقابل حتا بازی نکردند.


گفته می‌شود که بازیکنان پرسپولیس فرصت‌های متعدد گلزنی را از دست دادند؟

به هر حال طبیعی است که با حضور سرمربی جدید بازیکنان یک تیم می‌خواهند خودشان را مقابل سرمربی جدیدشان نشان دهند. بازیکنان ما در برابر حتا واقعا خیلی موقعیت خراب کردند و تقریبا هر ده دقیقه یک بار یک موقعیت را خراب کردند.

شما و علی دایی به درک متقابلی از هم رسیدید؟

مسلما ارتباط کلامی خوبی با علی دایی دارم چون به دلیل هم وطن بودن راحت تر می توانیم حرف‌های هم را بفهمیم اما مسئولیت فنی تیم بر عهده دایی است و من نیز تمام داشته‌هایم و اطلاعاتم در پرسپولیس را در اختیار دایی قرار دادم.

با کرانچار مانند دایی ارتباط نزدیکی داشتید؟

کرانچار خیلی به زبان انگلیس مسلط نبود. این موضوع ایجاب می کرد که پای نفر دیگر برای صحبت کردن من و ایشان در میان باشد و مسائل خیلی خوب به همدیگر انتقال پیدا نکند اما رابطه و مسائل فنی بین دایی و من به راحتی برقرار می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)