مرجع خبری پرسپولیس: در حالي كه علي دايي به استفاده از احمد ابراهيمي سرپرست اسبق تيم ملي به عنوان سرپرست جديد پرسپوليس اعتقاد دارد حبيب كاشاني با چنين انتخابي مخالف است.


يكي از حاشيه هاي بركناري كرانجار و انتخاب دايي به عنوان سرمربي جديد اين تيم بود كه محمود خوردبين به خاطر اختلافات قبلي با دايي در مراسم معارفه او شركت نكرد ولي پس از گفت و گو با حبيب كاشاني راهي دبي شد و در كناردايي در اردوي تيم پرسپوليس حضور يافت.

 

.قرار شده در صورتي كه دايي و خوردبين قادر به همكاري با يكديگر نباشند از خوردبين به عنوان قائم مقام در تشكيلات باشگاه استفاده شده و فرد ديگري به عنوان سرپرست تيم مشغول بكار شود.


در اين ميان علي دايي اعتقاد خاصي به استفاده از احمد ابراهيمي دارد. دايي كه با ابراهيمي به عنوان سرپرست تيم ملي رابطه نزديكي داشت سعي دارد كاشاني را متقاعد كند كه از ابراهيمي استفاده شود اما كاشاني معتقد است انتخاب سرپرست از اختيارات باشگاه است.


در اين ميان گفته مي شود رسايي مشاور حبیب کاشانی كه رابطه نزديكي با كاشاني داشته و در زمان حضور كرانچار در پرسپوليس به عنوان نماينده باشگاه در تمرينات حضور مي يافت و حتي بعضا از تمرينات فيلمبرداري مي كرد به عنوان گزينه مديرعامل باشگاه براي انتخاب احتمالي جانشين خوردبين ياد مي شود.


اين احتمال هم وجود دارد كه در صورت قطع همكاري خوردبين با دايي از يك پيشكسوت پرسپوليس به عنوان سرپرست جديد استفاده شود تا انتخاب كاملتري انجام شده باشد.


اين گمانه زني ها در حالي مطرح مي شود كه در حال حاضر محمود خوردبين در دبي در حال همكاري با علي دايي است .


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)