مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: صحبت‌هاي ضمني درباره‌ي حضورم در باشگاه انجام گرفته است.

محمد خاكپور  درباره‌ي احتمال حضورش در باشگاه پرسپوليس به عنوان قائم مقام باشگاه گفت: ترجيح مي‌دهم تا پيش از جلسه‌ي دوشنبه با كاشاني در اين باره صحبتي نكنم اما، بايد بگويم صحبت‌هاي ضمني در اين باره انجام گرفته و در جلسه‌ي روز دوشنبه مسايل مشخص مي‌شود.

وي درباره‌ي انتخاب علي دايي به عنوان سرمربي پرسپوليس گفت: فكر مي‌كنم انتخاب دايي از بهترين انتخاب‌هاي چند سال فوتبال پرسپوليس بوده است. او بسيار بهتر از مربيان درجه دو و سه‌ي اروپايي است كه به ايران مي‌آيند و پول‌هاي كلان مي‌گيرند. دايي با اقتداري كه در تيم ملي و سايپا داشت، نشان داده كه مي‌تواند در پرسپوليس هم موفق باشد.

خاكپور در پاسخ به اين سوال كه با توجه به حضور پرسپوليس در مكان سوم جدول قطعا هواداران به كمتر از اين رده راضي نخواهند بود، گفت:

هواداران در فوتبال ايران به ويژه هواداران پرسپوليس و استقلال به خوبي فوتبال را درك مي‌كنند. براي آنها مهم است كه در بازي تيم‌شان تغييراتي انجام گيرد و من اطمينان دارم با حضور دايي تغييرات مثبتي در روند بازي‌هاي پرسپوليس ايجاد خواهد شد.

وي درباره‌ي وضعيت تيم ملي هم گفت: بحث حمايت يا تخريب شخص خاصي مطرح نيست. بحثي كه وجود دارد، اين است كه ما همه به فكر موفقيت تيم ملي هستيم. ما تيمي مي‌خواهيم كه واقعا متعلق به مملكت باشد نه تيمي كه مدام تغيير مي‌كند و به محله‌ي بروبيا تبديل شده است. اگر بخواهم از وضعيت تيم ملي آناليزي ارايه دهم، بايد بگويم تيم ملي ايران در اين شرايط تيم نيست و تنها محلي است براي سنجش بازيكنان مختلف. بازيكنان به تيم ملي دعوت مي‌شوند، يك هفته تمرين مي‌كنند و بعد به تيم‌هاي باشگاهي‌شان برمي‌گردند. در مقطع بعدي كه اردوي تيم ملي تشكيل مي‌شود، بازيكنان جديدي به تيم ملي دعوت مي‌شوند. بازيكناني كه بعضا با سفارش‌هايي به تيم ملي مي‌رسند. اين به دليل عدم شناخت كادرفني از بازيكنان است. وقتي ثبات در كادر بازيكنان وجود ندارد، قطعا به هدف نمي‌رسيم.

كاپيتان سابق تيم ملي درباره‌ي اينكه تيم ملي بايد جوانگرايي كند، گفت: بحث جوانگرايي در تيم ملي از زمان دايي شروع شد. او وقتي به تيم ملي آمد تغييرات زيادي را انجام داد و جواناني به تيم ملي آمدند. از زماني كه دايي از تيم ملي رفته، زمان زيادي نمي‌گذرد. نمي‌توانيم دوباره نسل فوتبالي‌مان را عوض كنيم. منكر خوب بودن بازيكناني كه در حال حاضر به تيم ملي دعوت شده‌اند، نيستم. اما يك سري بازيكنان ملي هستند و يك سري بازيكنان ليگي و اين درايت سرمربي است كه بازيكنان ملي را مطرح كند.

خاكپور در پايان در پاسخ به اين سوال كه آيا به نظر شما بايد قطبي از تيم ملي بركنار شود، گفت: بحث بركناري نيست. بايد بگويم انتخاب قطبي، انتخاب درستي نبود. اگر انتخاب اشتباه باشد، هر چه بر آن اشتباه اصرار كنيم، شرايط بدتر مي‌شود. نمي‌گويم قطبي مربي خوبي نيست، او انسان بسيار با شخصيتي است اما، تيم ملي براي قطبي تيم بزرگي است و انتخاب قطبي هم انتخاب بسيار بدي بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)