مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

با درخواست علي دايي، قرار شده برنامه تغذيه بازيكنان و استفاده آنها از مكمل‌هاي غذايي به‌صورت مكتوب، مشخص شود و در اختيار باشگاه قرار بگيرد تا همه چيز طبق برنامه و با نظر پزشكان پرسپوليس پيش برود.


حبيب كاشاني، محمود خوردبين و علي دايي جمعه شب تماشاگران ويژه نمايش خورشيد كاروان به كارگرداني محمود فرهنگ بودند و در پايان كاشاني جوايز بازيگران خردسال اين نمايش را اهدا كرد.

پرسپوليس كه در اولين بازي دوستانه‌اش در امارات حتا را با يك گل شكست داده بود امشب و از ساعت 17:30 در ورزشگاه النصر به ديدار الريان قطر رفت که به تساوی یک بر یک دست یافت


حبيب كاشاني بعد از ورود به امارات در جلسه‌اي با علي دايي صحبت كرد و بحث ترانسفر چند بازيكن را هم پيش كشيد كه البته دايي فعلا با اين موضوع مخالفت كرده است.


پيش از سفر به امارات، كاشاني ليست 15 نفره‌اي از كانديداهاي حضور در هيات مديره پرسپوليس را در اختيار سعيدلو قرار داد تا او گزينه‌هاي مورد نظرش را انتخاب كند.


بازيكنان پرسپوليس كه ديروز دو جلسه تمرين كرده بودند امروز صبح يك ريكاوري انجام مي‌دهند و شب هم به مصاف الريان رفتند


حبيب كاشاني بعد از حضور در امارات از رفت و آمد واسطه‌ها در اردو ابراز دلخوري كرد و از مسوولان باشگاه ايرانيان خواست كه ديگر اجازه ورود اين افراد را ندهند.


هوار ملامحمد كه قول داده بود تا اول ژانويه خود را به تهران برساند هنوز برنگشته و پرسپوليسي‌ها هم تهديد كرده‌اند كه اگر تا پايان امروز نيايد، با شكايت به فيفا اين بازيكن عراقي را تعليق خواهند كرد.

باشگاه پرسپولیس برای تسویه حساب رقم قرارداد بازیکنانش حداقل 3 میلیارد تومان بودجه لازم دارد.


شايعه شده با حضور على دايى در پرسپوليس و به دست گرفتن سكان هدايت اين تيم پيراهن هاى اين تيم عوض شده و پيراهنهاى توليدى دايى جاى آل اسپورت را مى گيرد اما مسئولان باشگاه اعلام كردند فعلاً پرسپوليس با شركت آل اسپورت قرارداد دارد و نمى تواند اين قرارداد را بر هم بزند.


مدير حقوقي باشگاه پرسپوليس گفت: نحوه قرارداد باشگاه پرسپوليس با اسپانسر فصل جاري جاي هزاران سئوال دارد و ما به صورت قانوني آن را پيگيري مي‌كنيم.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)