مرجع خبری پرسپولیس: مروری داریم بر تمام اخبار باشگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط با مرجع خبری همراه باشید:

به خاطر سفر ديرهنگام پرسپوليسي‌ها در بازگشت از امارات، با دستور علي دايي تمرين امروز تعطيل است و بازيكنان از فردا صبح تمرين‌هاي‌شان را در تهران پي مي‌گيرند.


* به گفته مدير برنامه‌هاي هوار ملامحمد، اين بازيكن ديشب به تهران آمده و امروز در باشگاه با حبيب كاشاني گفت‌وگو مي‌كند. هوار مدعي شده كه چون كاشاني در تهران بوده و او هم نمي‌خواسته با مسوول ديگري از باشگاه صحبت كند، با تاخير به تهران آمده.


* احمدرضا عابدزاده ديروز صبح با مدير روابط عمومي باشگاه تماس گرفت و گفت كه حاضر به قبول پست مشاوره يا سرمربيگري در تيم‌هاي پايه نيست و قصد بازگشت به پرسپوليس را ندارد. اين درحالي است كه عليپور قصد دارد گزارشي از تماس‌هاي هواداران در اعتراض به بركناري عابدزاده را در اختيار كاشاني قرار بدهد.


* اگرچه قرارداد هوار و وسلي فسخ شده اما به گفته رييس سازمان ليگ، چون آنها امسال براي پرسپوليس بازي كرده‌اند امكان جايگزيني آندرانيك تيموريان به جاي آنها وجود ندارد و تنها راه، حذف نام يك بازيكن مصدوم از ليست پرسپوليس است. همه اينها درحالي است كه پرسپوليسي‌ها براي فصل آينده خواستار جذب آندو شده‌اند، نه در ادامه فصل.


* ناصر ابراهيمي كه روز شنبه براي دريافت طلب قديمي‌اش به باشگاه رفته و دست خالي برگشته بود، ديروز هم دوباره به باشگاه رفت و بعد از صحبت با مدير مالي پرسپوليس، براي ديدار با كاشاني وقت گرفت.


* روابط عمومي باشگاه پرسپوليس حضور محمد خاكپور در سمت قائم مقامي اين باشگاه را رد كرد و گفت پستي كه كاشاني براي خاكپور در نظر گرفته متفاوت است و اگر آن همكاري حتمي نشود آن‌وقت قائم مقامي را به خاكپور پيشنهاد مي‌كنند.


* علي دايي گزارشي از تمرين‌هاي پرسپوليس در روزهاي اول اردوي دبي و در غياب حبيب كاشاني را آماده كرده و قرار است در جلسه امروز آن را در اختيار كاشاني قرار بدهد.


* قرارداد همكاري پرسپوليس با شهرداري هنوز يك امضا كم دارد و به همين خاطر حبيب كاشاني قصد دارد اين هفته در شوراي شهر با برگزاري يك جلسه كار را تمام كند.


* در جلسه هماهنگي پيش از بازي با الريان، حبيب كاشاني پيشنهاد انجام يك بازي دوستانه در تهران را به علي سالم عفيفه مدير اجرايي اين باشگاه قطري داد و دو طرف يك قرارداد همكاري و تفاهمنامه را هم امضا كردند.


* بعد از آنكه رضازاده در تماس با احمدرضا عابدزاده مدعي شد كه هيچ نقشي در بركناري او نداشته، عابدزاده مدعي شد كه يك خبرنگار اين موضوع را به گوش او رسانده و حتي عكسي هم از جلسه‌اي كه چنين تصميمي را در آن گرفته‌اند، نشان داده است.


* مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس با حضور در دادسرای تهران از هوار ملا محمد و مدیربرنامه هایش شکایت کرد.

* پزشك تيم فوتبال پرسپوليس از دوري 3 هفته‌اي كريم باقري از مسابقات ليگ برتر خبر داد. وي در مورد وضعيت مهدي شيري و شيث رضايي عنوان كرد: شيري به دليل مصدوميت نمي‌تواند 2 هفته پرسپوليس را در مسابقات همراهي كند، اما در مورد رضايي در تلاش هستيم وي به بازي به ذوب‌آهن برسد اگرچه هيچ چيز تاكنون مشخص نيست.


* به گفته مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس يك شركت برزيلي از مسئولان باشگاه پرسپوليس درخواست كرد براي ايراني‌هاي اين كشور آكادمي فوتبال تأسيس كند.


* مدير عامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان شايعات اخير مبني بر احتمال حضورش در راس مديريت باشگاه پرسپوليس را رد كرد.


* سرمربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس عصر امروز (دوشنبه) با حضور در دفتر باشگاه پرسپوليس، به طور رسمي برگه تسويه حساب مالي خود را امضا كرد و از اين باشگاه جدا شد.


* اسامی داوران هفته 22 لیگ برتر اعلام شد که بر این اساس محسن قهرمانی جدال حساس پرسپولیس و ذوب آهن را سوت خواهد زد.

* سرپرست سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت: از حضور در پرسپوليس خبري ندارم اما نمي‌شود گفت حضورم در اين تيم منتفي شده است.

* گفته می شود سعیدلو از کاشانی خواسته با در نظر گرفتن یک سمت جدید برای مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس، مانع از افزایش فشارها پیش از بازی مقابل ذوب آهن اصفهان شود.


* عضو اسبق هيات مديره باشگاه پيروزي از خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری و حضور همزمان دو تيم پرسپوليس و پيروزي در فصل آينده فوتبال خبر داد.

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)