مرجع خبری پرسپولیس : در مدت زمانی که تیم فوتبال پرسپولیس اردوی آماده سازی خود را در دبی پشت سر می گذاشت در کشورمان شایعات زیادی به گوش می رسید.

شایعاتی که حول کادر فنی تیم بود. در این بین، حضور حسین عبدی در کادر فنی و نوع ارتباطش با علی دایی از جمله مسایلی بوده که درباره آن گمانه زنی های فراوانی انجام شده است.


حسین عبدی  ضمن اشاره به وضعیت کنونی سرخپوشان تهرانی، به شایعات روزهای اخیر نیز پاسخ داده است.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب کادر فنی از سوی علی دایی، گفت:” آنچه مسلم است باشگاه پرسپولیس با بررسی تمامی جوانب امر، علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است و ایشان هم باید بتواند با اختیار کامل نسبت به انتخاب کادر فنی خود دست بزند.”

حسین عبدی درباره حضور خود در کنار علی دایی نیز افزود:” این از اختیارات سرمربی تیم است. بهرحال از روزی که آقای دایی به پرسپولیس آمده اند بسیار خوب و نزدیک کار کرده ایم. تبادل نظر و مشاوره در سطح بسیار مناسب و بالایی است.”

وی در خصوص احتمال اضافه شدن مربی دیگری به کادر فنی تیم، تصریح کرد:”

در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس اشخاص مهم نیستند و برای همه باید منافع تیم و موفقیت آن مهم باشد نه منافع فردی. هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد باید در چهارچوب وظایفش کمک کند تا این تیم به جایگاه حقیقی خود بازگردد.”


عبدی تاکید کرد:” علی دایی هم به خاطر منافع شخصی سرمربی گری پرسپولیس را نپذیرفته است چرا که او در دوران بازیگری اش به خیلی چیزها دست یافته و حالا آمده تا در کسوت مربی به این تیم کمک کند.”

مربی تیم فوتبال پرسپولیس، تاکید کرد:” با توجه به اینکه مسوولیت و پاسخگویی در نهایت بر دوش سرمربی تیم است معتقدم باید از دخالت کردن در کار سرمربی خودداری کرد و به او اجازه داد با اختیار تام به انجام وظایف خود بپردازد.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)