مرجع خبری پرسپولیس : هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: دايي روحيه بالا و عطش فراواني براي پيروزي دارد از اين رو موفقيت پرسپوليس با دايي حتمي است.

“محمد منصوري” روز سه شنبه ضمن اشاره به اينکه مسوولان تيم بهترين گزينه داخلي را براي هدايت تيم پرسپوليس برگزيده اند،افزود: دايي از نظر فردي شخصيت منحصر به فردي دارد و با تلاش فراوان به هرچه که مي خواسته در فوتبال رسيده است.
وي افزود: دايي هر چند در شرايط سخت پرسپوليس را از کرانچار تحويل گرفت اما، با روحيه بالايي که از وي سراغ داريم مي تواند با پرسپوليس به موفقيت برسد.
البته دايي اين شرايط را در تيم سايپا نيز تجربه کرده و بحران اين تيم را خارج کرده است معتقدم دايي مرد روزهاي سخت است.
منصوري در خصوص اردوي تيم پرسپوليس در دبي نيز گفت: اردوي خيلي خوبي بود هرچند بازيکنان از نظر بدني در شرايط مناسبي قرار داشتند اما، برگزاري اين اردو براي آشنايي با تفکرات سرمربي لازم بود.
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران تصريح کرد:

روند تمرينات را بلافاصله بعد از بازگشت از دبي در تهران با تمرينات پرفشار دنبال کرديم تا باتمام قوا شنبه به ديدار ذوب آهن برويم.
وي ديدار با ذوب آهن را براي پرسپوليس بسيار حياتي خواند و افزود: تنها براي کسب پيروزي به ميدان مي رويم اين ديدار براي ما اهميت فراواني داشته و به انداز 6 امتياز ارزش دارد چرا که فاصله ما با تيم دوم بسيار کم مي شود.
وي درخصوص تيم ذوب آهن نيز گفت: آنها تيم يک دستي هستند که از کادر فني خوبي نيز سود مي برند اما، با عطشي که دايي و بازيکنان پرسپوليس براي پيروزي دارند شکست اين تيم در تهران حتمي خواهد بود.
خاطر نشان مي کند،تيم هاي پرسپوليس تهران و ذوب آهن اصفهان درچارچوب رقابت هاي ليگ برتر و از هفته بيست دوم اين مسابقات شنبه نوزدهم دي ماه با يکديگر در ورزشگاه يک صد هزار نفري آزادي تهران ديدار خواهند کرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)