مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

باشگاه به بازيكنان قول داده كه در صورت بردن ذوب‌آهن پاداشي ويژه به آنها تعلق مي‌گيرد. ميزان اين پاداش هنوز مشخص نشده اما به نظر مي‌رسد كاشاني 5/1 برابر پاداش‌هاي هميشگي يعني 600 هزار تومان را براي سرخ‌ها در نظر گرفته.


بازيكنان پرسپوليس كه با پايان اردوي دبي، ساعت 2:30 بامداد ديروز به تهران برگشته‌اند، عصر ديروز براي استفاده از استخر و سونا به مجموعه ورزشي نياوران رفتند.


تمام هزينه‌هاي سفر و اردوي پرسپوليس در دبي را دو ايراني مقيم امارات تقبل كرده بودند كه امور مربوط به تسويه حساب با باشگاه ايرانيان را هم قبل از بازگشت تيم به تهران انجام دادند.


به درخواست حبيب كاشاني، قرار شده دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در مصاحبه‌هاي خود تا مي‌توانند به تمجيد از عملكرد يحيوي بپردازند تا جو منفي كه عليه اين مربي به‌راه افتاده از بين برود.

علاوه بر كسر 10 درصد از مبلغ قرارداد هوار ملامحمد، غيبت‌هاي اين بازيكن عراقي هم در تسويه‌حساب با او لحاظ خواهد شد و به ازاي هر يك ماه غيبت، 25 درصد از قرارداد او كسر مي‌شود.


علي دايي در صحبت با كاشاني، با انتقال قرضي باقري‌ها به مس مخالفت كرده و گفته كه به اين مدافع نياز دارد. باقري‌ها اگر مس را در ليگ قهرمانان همراهي كند ديگر قادر به بازي براي پرسپوليس نيست.


باشگاه پرسپوليس در حال تكميل مدارك مربوط به قرارداد با شركت «به‌گل» است و به گفته معاون حقوقي پرسپوليس، دادگاه قضايي براي رسيدگي به پرونده اين قرارداد، به‌طور قطع هفته آينده برگزار مي‌شود.


احمدرضا عابدزاده حضورش در كادر فني استيل‌آذين را كه دو سه روز پيش شايعه شده بود تكذيب كرده و مسوولان پرسپوليس هم مدعي شده‌اند يكي از نزديكان عباس انصاري‌فرد كه قبلا در باشگاه فعاليت مي‌كرده براي اينكه هواداران را رو در روي كاشاني قرار بدهد اين شايعه را بر سر زبان‌ها انداخته است.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره انتخاب کادر فنی از سوی علی دایی، گفت:” آنچه مسلم است باشگاه پرسپولیس با بررسی تمامی جوانب امر، علی دایی را به عنوان سرمربی انتخاب کرده است و ایشان هم باید بتواند با اختیار کامل نسبت به انتخاب کادر فنی خود دست بزند.”


طبق آخرین هماهنگی انجام شده قرارداد داخلی محمدعلی یحیوی مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس چهارشنبه در باشگاه منعقد خواهد شد.پس از عقد قرارداد یحیوی، قرارداد مربی جدید دروازه‌بان‌های پرسپولیس به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود تا مربی جدید برای حضور در کادر فنی پرسپولیس مشکلی نداشته باشد. یحیوی طی چند روز گذشته از سوی علی دایی رسما جانشین عابدزاده شد.


عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از نشستی که با رئیس سازمان تربیت بدنی و رئیس مجمع این باشگاه داشت، گفت: با توجه به رایزنی ها و بررسی‌هایی که توسط آقای سعیدلو صورت گرفته است، تصور می کنم اعضای هیئت مدیره تا پایان ماه جاری معرفی شوند.


فريد زرينه پزشك تيم پرسپوليس درباره آخرين وضعيت مصدومان اين تيم گفت: مصدوميت كريم باقري سه هفته ديگر به طور كامل برطرف مي‌شود و او مي‌تواند از آن پس در خدمت تيم باشد. همچنين مهدي شيري هم از فردا تمرينات سبك خود را به صورت اختصاصي شروع خواهد كرد.


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)