مرجع خبری پرسپولیس: عليرضا حقيقي و اشپيتيم آرفي دروازه بان و مهاجم پرسپوليس در جريان تمرين امروز با يكديگر درگير شدند كه با تذكر جدي علي دايي همراه بود.


درگيري اوليه اين دو بازيكن كه در جريان تمرين امروز انجام شد با وساطت علي دايي و ميثاق معمار زاده براي دقايقي برطرف شد. پس از گذشت چند دقيقه، بار ديگر اين دو بازيكن با يكديگر درگيري لفظي پيدا كردند كه سرمربي تيم پرسپوليس عليرضا حقيقي دروازه بان جوان تيمش را به اخراج از تمرين تهديد كرد.


دايي همچنين از آرفي خواست تا تمرينات خود را آرام تر و بدون حركات اضافي و حاشيه‌اي دنبال كند.

در تمرينات پيش از ظهر سرخپوشان كه از ‪ ۱۰:۱۵‬دقيقه آغاز شد، بازيكنان ابتدا به دويدن و گرم كردن بدنهايشان پرداختند و سپس زير نظر علي دايي به انجام كارهاي تاكتيكي مشغول شدند.


اين تمرين بيشتر به كارهاي تاكتيكي اختصاص داشت، به گونه‌اي كه مهاجمان و هافبك‌هاي تهاجمي زير نظر علي دايي و مدافعان زير نظر حسين عبدي كار خود را انجام دادند.

بازيكنان پرسپوليس بعد از انجام يك فوتبال دستگرمي به تمرين شوت و ضربات ايستگاهي پرداختند.


* مهدي شيري، مجتبي زارعي، كريم باقري و دو ملي پوش پرسپوليس غايبان تمرين امروز بودند.


* تعداد تماشاگران اندك در تمرين امروز نسبت به محل استقرار خود اعتراض داشته و خواهان تغيير آن شدند.

*در تمرين امروز فريادهاي بلند دايي بسيار جلب توجه مي‌كرد. وي در تمرين امروز با آرفي به طور اختصاصي صحبت كرد.

*دايي بارها بر سر مهاجمان پرسپوليس فرياد زد تا دقت خود را بالا ببرند. دايي به آنها مي‌گفت دوست ندارم از 5 فرصت فقط 2 تاي آن تبديل به گل شود و آنها بايد بيشتر تمرين چارچوب شناسي داشته باشند.

*شادابي و نشاط در تمرين امروز بين بازيكنن كاملاً مشهود بود.

*دايي به دروازه‌بان‌ها تذكر داد در رفلكس‌هايشان دقت بيشتري داشته باشند.

*10 هوادار از نزديك تمرين را تماشا كردند.

*تمرينان نوبت بعدازظهر از ساعت 15:30 در زمين شركت واحد برگزار خواهد شد. نكته جالب زمان تمرين عصر، همزماني آن با بازي تيم ملي مقابل سنگاپور است كه از ساعت 15 شروع مي‌شود.


* علي دايي در حضور يحيوي، مربي دروازه بان ها، نكات فني زيادي را به دروازه بان‌ها گوشزد مي‌كرد و حتي خود چند بار در درون دروازه ايستاد و نحوه جايگري را به دروازه بان‌ها تذكر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)