تمام بازیکنان پرسپولیس در دیگر تیم ها می توانند به این تیم بازگردند

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: كريمي از خانواده بزرگ پرسپوليس است و به شخصه از بازگشت او به اين تيم استقبال مي‌كنم.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس علي دايي روز چهارشنبه در گفتگو با ايرنا در خصوص بازگشت علي كريمي به پرسپوليس در پايان فصل خاطرنشان ساخت: هر بازيكن پرسپوليسي كه در حال حاضر در تيم‌هاي ديگر مشغول بازي است، در صورت دارا بودن توانايي بالا و مورد نظر كادر فني، مي‌تواند به پرسپوليس باز گردد.

 

دایی افزود: در اين بين از بازگشت علي كريمي نيز به طور حتم استقبال خواهم كرد.


وي با اشاره به ديدار مقابل ذوب آهن از هفته بيست و دوم ليگ برتر افزود: بازي بسيار دشواري را در پيش رو داريم زيرا ذوب آهن از لحاظ تاكتيكي يكي تيم‌هاي خوب ايران است. ذوب آهن از مهره‌هاي بسيار خوبي سود مي‌برد اما ماهم براي اين ديدار بسيار با انگيزه هستيم و مي‌خواهيم سه امتياز اين بازي را از آن خود كنيم.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصريح كرد: از اينكه در اولين بازي به عنوان سرمربي پرسپوليس در ميان هواداران خود بازي خواهيم كرد خوشحالم و اميدوارم بتوانيم با كسب سه امتياز، آن‌ها را هم خشنود كنيم.


دايي با اشاره به مذاكراتش با افشين پيرواني و انگين فيرات اظهار داشت: هيچ اسمي از گزينه‌هاي مد نظرم تاكنون نبرده ام اما با چند گزينه براي اضافه شدن به كادر فني تيم صحبت كرده ام.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص افت اخلاق در فوتبال ايران گفت: به شخصه معتقدم هر ورزشكاري بايد در زمين مسابقه اخلاق را سرلوحه كار خود قرار دهد اما به اين موضوع هم اعتقاد دارم كه نبايد وارد زندگي خصوصي همان ورزشكار شد.


وي با بيان اينكه زندگي شخصي ورزشكاران به هيچ فردي ارتباط ندارد، به اين نكته تاكيد كرد كه يك بازيكن بااخلاق هيچگاه در زندگي شخصي خود مشكلي نخواهد داشت.


وي در خصوص درگيري آرفي و حقيقي در تمرين امروز سرخپوشان گفت: اين اتفاقات در تمامي تيم‌ها رخ مي‌دهد و نبايد اسم آن را درگيري بگذاريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)