مرجع خبری پرسپولیس : دايي براي بائوآمد نداشت
بعضی از بازیکنان نیمکت نشین پرسپولیس با حضور علی دایی امید تازه ای برای بازگشت به ترکیب اصلی پیدا کرده اند اما این مساله برای بعضی از بازیکنان صدق نمی کند.
میثم بائو از آن دسته بازیکنان است که به نظر نمی رسد حضور علی دایی هم تاثیری در وضعیت او بوجود بیاورد. علی دایی توجه چندانی به این بازیکن ندارد و این طور که از برخورد دایی با این بازیکن می توان متوجه شد او جایی در ترکیب اصلی تیم ندارد. بائو که خودش متوجه این قضیه شده بسیار ناراحت است و انگیزه زیادی در تمرینات ندارد.
این در حالی است که از گوشه و کنار زمزمه هایی در خصوص این که ذوب آهن اصفهان برای لیگ قهرمانان آسیا خواهان حضور قرضی این بازیکن شده است .

امتحان تركيب جديد در خط دفاعي پرسپوليس
مدافعان پرسولیس در تمرین امروز به صورت اختصاصی تمرین کردند و در میان مدافعان اصلی غیبت شیث رضایی و ابراهیم شکوری قابل توجه بود.
با وجود اینکه شیث رضایی و ابراهیم شکوری در دیدار تدارکاتی میان تیم های پرسپولیس و حتای امارات در ترکیب اصلی حضور داشتند اما در تمرین امروز خبری از این دو مدافع میان مدافعان اصلی نبود.
مجتبی شیری، نبی باقریها، جلال اکبری و علیرضا محمد چهار مدافعی بودند که در ترکیب اصلی قرار داشتند و البته امکان دارد که یکی از این چهار مدافع با حضور سپهر حیدری نیمکت نشین شوند.
مجتبی شیری که در برهه ای همبازی علی دایی در پرسپولیس بوده یکی از بازیکنان مورد علاقه این مربی است و دایی اعتقاد ویژه ای به بازی او دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)