مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: طبق تعهدي كه به باشگاه پرسپوليس دارم در كنار دايي كار مي‌كنم و جدايي‌ام از پرسپوليس تنها در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود.

حسين عبدي درباره تثبيت جايگاهش در كادر فني تيم پرسپوليس پس از سرمربي گري علي دايي در اين تيم اظهار كرد: از اول فصل به تيم پرسپوليس تعهد دادم كه همواره با جديت و تلاش فراوان در خدمت تيم باشم و اين تعهد و رفتار هميشه صادقانه بود. اكنون هم طبق همين مسائل با دايي كار مي‌كنم و هيچ مشكلي با هم نداريم. صحبت از احتمال جدايي‌ام از كادر فني پرسپوليس تنها در روزنامه‌ها مطرح مي‌شود و در تيم ما نيست. چرا كه اكنون در تمرينات هم همكاري ما با هم را همه مي‌بينند.

حسين عبدي درباره حضور خود در کنار علي دايي نيز افزود: اين از اختيارات سرمربي تيم است. بهرحال از روزي که دايي به پرسپوليس آمده بسيار خوب و نزديک کار کرده ايم. تبادل نظر و مشاوره در سطح بسيار مناسب و بالايي است.

وي گفت: باشگاه پرسپوليس با بررسي تمامي جوانب علي دايي را به عنوان سرمربي انتخاب کرده است و وي هم بايد بتواند با اختيار کامل نسبت به انتخاب کادر فني خود دست بزند.

عبدي درباره شرايط آماده‌سازي تيم پرسپوليس در اردوي تداركاتي دوبي پس از تغييرات ايجاد شده در راس كادر فني اين تيم نيز گفت: شرايط خوب است و بازيكنان روز به روز در تمرينات عملكرد بهتري دارند. اردوي قابل قبولي را هم در دوبي برگزار كرديم. البته پيش از اين هم در دوبي اردوي خوبي داشته‌ايم اما اين بار برنامه‌ي كامل‌تري از قبل تهيه شده و حريفان تداركاتي‌مان را هم شناختيم. قطعا با تغييرات ايجاد شده در راس كادر فني، نوع تمرينات هم تا حدودي تغيير كرده است. هر مربي‌اي سبك خودش را دارد و هيچ وقت نمي‌توان گفت يك چيز درست است يا غلط اما تفاوت در تمرينات تيم ديده مي‌شود.

عبدي همچنين درباره ديدار پرسپوليس مقابل ذوب آهن تصريح كرد: ذوب آهن تيم خوبي است و نشان داده كه بيش از ساير تيم‌هاي ليگ به صورت دسته جمعي بازي مي‌كند. آنها البته چند بازيكن شاخص هم دارند اما قاعده كارشان بر بازي گروهي و تيمي است. مطمئن هستم پرسپوليس قابليت شكست آنها را دارد و در مسابقه پيش رو هر تيمي كه تاكتيك بهتري داشته باشد، برنده خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)