مرجع خبری پرسپولیس : ماجراى موبايل خليلى
تلفن همراه محسن خليلى پس از بازگشت تيم ملى از سنگاپور گم شده بود اما عصر ديروز پيدا شد.كسى كه تلفن همراه خليلى را جلوى منزلش پيدا كرده بود، پس از تماس خليلى، عصر ديروز با مهاجم ملى پوش پرسپوليس قرار گذاشت و تلفن همراهش را به او پس داد. جالب اينكه كسى كه تلفن همراه خليلى را پيدا كرده بود، پرسپوليسى بود و علاقه زيادى به خليلى داشت.

تمرين اختصاصى هوار محمد و شيرى
تمرين پرسپوليس امروز تعطيل است اما نه براى هوار محمد و مهدى شيرى. على دايى از هر ۲ بازيكن خواسته امروز راهى مجموعه انقلاب و آكادمى ملى المپيك شوند و زير نظر محمد رضا مولايى مربى بدنساز پرسپوليس تمرينات اختصاصى خود را دنبال كنند. قرار است هوارمحمد به تمرينات بدنسازى بپردازد. شيرى مصدوم هم قرار است وزنه بزند و مقدارى هم دويدن را در برنامه تمرينى خود قرار دهد.

رحمان رضايى از پرسپوليس شكايت مى كند
رحمان رضايى مدافع سابق پرسپوليس به زودى از اين تيم به كميته انضباطى فدراسيون فوتبال ايران شكايت مى كند. با توجه به درخواست باشگاه از او جهت شكايت كردن رحمان قصد دارد شكايت خود را به كميته انضباطى تسليم كند تا روند قانونى دريافت طلبش از پرسپوليس هر چه سريعتر طى شود.گفتنى است؛ مسئولان باشگاه پرسپوليس از رحمان خواسته بودند تا از باشگاه شكايت كند تا در اين رابطه پرونده  اى در فدراسيون فوتبال تشكيل شده و رسيدگى به آن منجر به پرداخت طلب اين بازيكن از سوى باشگاه پرسپوليس شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)