مرجع خبری پرسپولیس : شهرداري پول زيادي نداده قرارداد هنوز امضا نشده است

بحث ديگري كه در باشگاه پرسپوليس مطرح است بحث قرارداد جديد با شركت تابعه شهرداري تهران است. چندين هفته است كه پرسپوليس روي لباس‌هاي خود اين شركت را تبليغ مي‌كند بدون اينكه قرارداد با آن ثبت شده و نهايي شده باشد.

معاون حقوقي پرسپوليس در اين مورد توضيح مي‌دهد: «توافق‌هاي اصلي انجام شده و تبليغ اين شركت هم چند وقتي است عملا انجام مي‌شود. قرارداد نهايي با شركت فوق نوشته شده و در اسرع وقت امضا مي‌شود اما بايد اين قرارداد را تمام شده تلقي كنيم.» وي درباره زمان نهايي عقد قرارداد و مبالغي كه اين اسپانسر به پرسپوليس داده مي‌گويد: «اميدوارم زمان نهايي شدن قرارداد طولاني نشود. باشگاه مبالغي هم از اين اسپانسر دريافت كرده كه البته پول زيادي نيست.»

فقط كاشاني مي‌تواند جريمه هوار را ديرتر كم كند

هوار ملامحمد دوباره با جريمه 25 درصدي از كل قراردادش روبرو شده و به همين خاطر ديروز نامه‌اي به حبيب كاشاني نوشته تا در جلسه استيناف به تخفيف اين جريمه نسبتا سنگين اميدوار باشد اما اينكه كل مبلغ هوار چقدر بوده و با توجه به طلب 137 هزار دلاري هوار آيا پولي به او مي‌رسد يا نه ابهامات زيادي را به وجود مي‌آورد.اگر قرار به كسر 35 درصد از قرارداد هوار باشد احتمالا او مبلغي را هم بايد به پرسپوليس بدهد. مصطفي شكري معاون حقوقي پرسپوليس در اين‌خصوص توضيح مي‌دهد: «مبناي جريمه قرارداد 450 هزار دلاري ايشان است ضمن اينكه 10 درصد قبلي كم شده است.» با توجه به اين موضوع 25 درصد قرارداد هوار چيزي حدود 110 ميليون تومان مي‌شود و مبلغ ناچيزي به وي بابت قسط دومش پرداخت مي‌شود. البته حرف هوار اين بوده كه اين جريمه‌ها از قسط آخر قراردادش كسر شود. شكري مي‌گويد: «ما در باشگاه بنا نداريم كه به كسي جايزه بدهيم. باشگاه حداكثر مساعدت را در تعديل جريمه ايشان انجام داده اما اينكه جريمه از قسط آخرشان كم شود به نظر مديرعامل بستگي دارد و كميته انضباطي در اين موضوع ورود پيدا نمي‌كند. سياست باشگاه اين است كه هوار از اقدامي كه كرده متنبه شود و بعد از چالش‌هايي كه ايشان پشت سر گذاشته‌اند، توقع خود هوار هم اين است كه در يك فضاي بهتر مشكلات پايان يابد.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)