مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تیتر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

حميد سجادي كه قبلا وعده داده بود تركيب جديد هيات مديره پرسپوليس تا پايان همين هفته معرفي مي‌شود ديروز اعلام كرد كه اين موضوع در سازمان تربيت بدني در دست بررسي است و هر وقت نهايي شد، اعلام مي‌شود.


احمدرضا عابدزاده كه به پيشنهاد باشگاه براي رياست آكادمي پرسپوليس جواب منفي داده نامه شكايت خود براي گرفتن طلب‌اش را هفته آينده به فدراسيون مي‌برد.


با اعلام نتيجه MRI شيث رضايي مشخص شد او از ناحيه عضلات دوقلوي پا دچار پارگي شده و به گفته پزشك پرسپوليس حداقل تا يك ماه آينده شرايط بازي كردن را ندارد.


بعد از آن همه خبر ضد و نقيض، بليت سفر پرسپوليس به بوشهر براي 6:30 صبح جمعه قطعي شده و سرخپوشان آخرين تمرين خود قبل از بازي با شاهين را صبح پنج‌شنبه در زمين شركت واحد انجام مي‌دهند.

 


كريم باقري و مجتبي زارع كه تمرين سبك خود را تازه از ديروز شروع كرده‌اند به طور حتم به بازي با شاهين نمي‌رسند و به گفته دكتر زرينه فعلا بايد دوره بدنسازي را بگذرانند.


عباس انصاري‌فرد مدعي شده كه مي‌خواهد مسائل پشت پرده سنگ‌اندازي‌ها در دوره آخر مديريت‌اش در پرسپوليس را در پايان فصل افشا كند اما حالا سكوت كرده تا پرسپوليس را به دردسر نيندازد!

ابراهيم شكوري كه به گفته خودش از باشگاه پيام شكايت كرده قول گرفته كه طلب 45 ميليون توماني‌اش تا پايان دي ماه پرداخت خواهد شد.


براي پرداخت طلب نلو وينگادا و تسويه‌حساب با او، پرسپوليسي‌ها از سازمان تربيت بدني درخواست كمك مالي كرده‌اند.


پرسپوليس با 9 پيروزي پشت سر هم در ليگ همچنان ركورددار است. البته سپاهان قبل از بازي با فولاد 7 بازي پشت سر هم را برده بود و فاصله‌اي تا شكستن اين ركورد پرسپوليس كه مربوط به زمان دنيزلي است نداشت اما با تساوي برابر فولاد، اصفهاني‌ها از رسيدن به ركورد پرسپوليس محروم شدند.

 

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در گفت‌وگویی با تکذیب خبر کناره‌گیری‌اش  گفت: «من تنها در یک جلسه تمرینی در روز دوشنبه در محل تمرین سرخپوشان حضور نیافتم که در این تمرین نیز بازیکنان ما به تمرین ریکاوری پس از دیدار با ذوب‌آهن اختصاص داشت.»

 

به گزارش مرجع خبری  تیم فوتبال پرسپولیس در سفر به بوشهر در هتل دلوار این شهر واقع در خیابان رئیس علی دلواری اقامت خواهد داشت.

 

جلسه كميته استيناف باشگاه پرسپوليس براي رسيدگي به شكايت هوار ملا محمد روز دوشنبه 28‌دي برگزار مي‌شود.


علي دايي پس از تمرين امروز در جمع خبرنگاران درباره ديدار روز شنبه برابر شاهين بوشهر اظهار داشت:‌ خوشبختانه در روزهاي جاري تمرينات منظمي را برگزار كرده‌ايم و مي‌دانيم در بازي مقابل شاهين بوشهر محكوم به برد هستيم. به همين دليل بايد سختي‌ها را تحمل كنيم.

 

اشگاه شاهين پيش از آغاز ديدار روز شنبه با پرسپوليس از بزرگان مكتب شاهين يعني جعفر كاشاني و حميد جاسميان تجليل مي‌كند. اين دو در گذشته بازيكن تيم شاهين بودند.

 


انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)