فحاشی علیه علیرضا حقیقی ، ورود نیروهای گارد ویژه

مرجع خبری پرسپولیس: استقبال بي نظير هواداران از تمرين پرسپوليسي ها در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر، شگفتي بازيكنان و همراهان تيم پرسپوليس را به همراه داشت.

امروز در هنگام تمرين سرخ پوشان بيش از 2000 نفر از هواداران تماشاگر تمرين پرسپوليسي ها بودند. هواداران شاهين بوشهر نيز بخش قابل توجهي از سكوهاي ورزشگاه را پر كرده بودند كه اين ميزان استقبال از تمرينات در نوع خود جالب توجه بود.

بوشهری ها ها آنقدر زیاد بودند که بازیکنان پرسپولیس سر در گم بودند و به یکدیگر می گفتند «نکند بازی امروز است؟!».طرفداران شاهین بوشهر هر زمان که بازیکنان پرسپولیس حرکتی انجام می دادند یا ضربه ای به توپ در تمرینات می زدند آنها را هو می کردند!بازیکن مورد خطاب آنها هم علیرضا حقیقی بود که در زمان گرم کردن با یحیوی و به دلیل تحریک هواداران مورد توهین آنها قرار گرفت!


تعدادي از تماشاگران كه در سوي ديگري از ورزشگاه حضور داشتند اقدام به فحاشي هايي تاسف بار نسبت به عليرضا حقيقي،‌ سنگربان جوان تيم فوتبال پرسپوليس كردند.

اقدام اين تماشاگران،‌ با اعتراض مسوولان باشگاه پرسپوليس مواجه شد.

مسوولان باشگاه پرسپوليس با مراجعه به مسوولان ورزشگاه و نيز جلال مرادي ناظر فدراسيون،‌ كه در ورزشگاه حضور داشت اعتراض شديد خود را نسبت به اين مساله اعلام كردند.

پس از مدتي نيز با وساطت برخي مسوولان حاضر در ورزشگاه، فحاشي ها براي مدتي متوقف شد.


حضور پر تعداد تماشاگران در ورزشگاه محل تمرين تيم فوتبال پرسپوليس باعث شده بود بيش از 30 تن از ماموران نيروي انتظامي بوشهر براي تامين امنيت،‌ در ورزشگاه حضور يابند.

این در حالی است که محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس که تجربه بالایی دارد با هواداران شاهینی حرف زد  و آنها را دعوت به آرامش کرد.خوردبین دراین مورد می گوید«مشکلی نیست.شاهینی ها تیم دوم پرسپولیس هستند و مطمئن باشید اگر استقلال و پرسپولیس در اینجا بازی داشته باشند آنها پرسپولیس را تشویق خواهند کرد»

 

ورزشگاه شهيد بهشتي از ورزشگاه هاي قديمي شهر بوشهر است كه در سال 1334 تاسيس شده و گنجايش نزديك به 11000 نفر را دارد.

 

حاشیه های تمرین بازیکنان:


* از نكات قابل توجه در تمرين امروز تشويق شديد محمود خوردبين توسط هواداران شاهين بوشهر بود، محمود خوردبين كه سال ها در تيم شاهين بازي مي كرد از محبوبيت خاصي در ميان هواداران تيم شاهين بوشهر برخوردار بود.


* فحاشي شديد و تاسف بار برخي حاضرين در ورزشگاه براي لحظاتي جو در تمرينات پرسپوليس را تحت تاثير خود قرار داد به طوري كه كادر فني، محل تمرين دروزاه بان ها را از دروازه شمالي به دروازه جنوبي ورزشگاه تغيير دادند.


* استقبال بي نظير هواداران از تمرين پرسپوليسي ها، شاخص ترين حاشيه حضور سرخ پوشان در ورزشگاه شهيد بهشتي بوشهر بود. در حالي كه تعداد زيادي از هواداران شاهين بوشهر نيز براي كري خواني به ورزشگاه محل تمرين تيم پرسپوليس آمده بودند.


* يك گروه تصويربرداري صداوسيما كه به همراه گزارشگران خود براي تهيه گزارش به ورزشگاه شهيد بهشتي آمده بودند مدت زيادي را به ميان تماشاگران رفتند و اقدام به تهيه گزارش و تصوير از آنها كردند.


* كنترل پياپي ضزبات پنالتي زن هاي پرسپوليس توسط عليرضا حقيقي تشويق شديد او را از سوي هواداران به همراه داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)