مرجع خبری پرسپولیس: در دیدار رفت شاهین بوشهر و پرسپولیس یکی از گل‌های سرخپوشان را هادی نوروزی مهاجم 5 گله آنها به ثمر رساند.

حالا در آستانه دیدار برگشت دو تیم هواداران پرسپولیس از نوروزی توقع گلزنی دوباره دارند اما این مهاجم از حضورش در ترکیب فیکس مطمئن نیست می‌گوید: از زمانی که آقای دایی سرمربی تیم شده رقابت بسیار فشرده‌تر شده و هیچ بازیکنی از قبل نمی‌داند بازی می‌کند یا نه. من در طول هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و به لحاظ روحی و انگیزشی هم شرایط خوبی دارم اگر در ترکیب باشم و بازی کنم سعی می‌کنم مثل بازی رفت گل بزنم و هواداران را خوشحال کنم.

مهاجم پرسپولیس بازی با ذوب‌آهن را نقطه آغاز دوباره در فصل جاری برای خود می‌داند و می‌گوید: پس از خراب کردن پنالتی مقابل سپاهان شرایط روحی خوبی نداشتم و هواداران هم از من ناراحت و ناراضی بودند اما در بازی با ذوب‌آهن با گرفتن پنالتی و ارائه بازی قابل قبولی هم هواداران با من آشتی کردند و هم خودم از آن وضعیت خارج شدم. الان برای بازی با شاهین خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم گل بزنم.

نوروزی تیم شاهین بوشهر را تیم قلدری می‌داند و می‌گوید: «این تیم در بازی رفت ما را اذیت کرد و الان نسبت به آن بازی بسیار هماهنگ و قدرتمندتر شده ضمن اینکه فردا در خانه‌اش بازی می‌کند. بازی کردن با این تیم پرطرفدار و شاگردان محمود یاوری سخت است اما ما به سه امتیاز بازی برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز داریم.» غیبت چهار بازیکن اصلی بزرگترین دغدغه کادر فنی و هواداران پرسپولیس است اما مهاجم سرخپوشان معتقد است رضایی، باقری و بادامکی جایگزینان خوبی دارند: «ما در بازی با ذوب‌آهن هم آقاکریم و زارعی را نداشتیم اما دیدید بازیکنان جایگزین خوب کار کردند. برای بازی با شاهین هم از بابت مهره و نفر نگرانی نداریم.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)