مرجع خبری پرسپولیس : حسین عبدی مربی پرسپولیس که چندی قبل برای شرکت در آزمون کارشناس ارشد راهی امارات شده بود دوشنبه‌شب به تهران بازگشت.
حسین عبدی دستیار اول علی دایی سرمربی سرخپوشان پس از انجام امور شخصی‌اش در کشور امارات بعد از دو روز به ایران بازگشت و از تمرین صبح سه‌شنبه(امروز) در کنار علی دایی تمرین پرسپولیس را زیرنظر گرفت.جدا از حضور حسین عبدی، سرمربی سرخپوشان در نظر دارد طی چند روز اخیر به هر نحو ممکن یک دستیار را به جمع کادر فنی‌اش اضافه کند که البته با وجود تلاش علی دایی این موضوع بی‌نتیجه مانده است و با وجود تلاش باشگاه پرسپولیس، نفراتی چون محمد احمدزاده و انگین فیرات به علی دایی پاسخ منفی دادند.

pnnc: درگیری یک لیدر با سابقه سرخپوشان در پایان تمرین روز دوشنبه با لیدری دیگر از پرسپولیس، باعث شد چند لیدر پرسپولیس امروز جلسه‌ای با مسئولان شرکت واحد محل تمرین سرخپوشان داشته باشند.

چند لیدر پرسپولیس در پی جلسه‌ای که با مسئولان شرکت واحد داشتند از آنها خواستند آن لیدر حمله‌کننده را دیگر جزو لیدرهای پرسپولیس ندانند و او را به محل تمرین پرسپولیس راه ندهند چون فعلا لیدر حمله‌کننده حق همراهی تیم پرسپولیس را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)