مرجع خبری پرسپولیس : موضع‌گیری برخی بازیکنان پرسپولیس برعلیه یکدیگر موجب شد تا باشگاه تصمیم جدیدی را در مورد بازیکنان تیمش اتخاذ کند.

بعد از صحبت‌های تند میثاق معمارزاده مبنی بر آنکه برخی بازیکنان لیاقت پوشیدن پیراهن پرسپولیس را ندارند و پس از آن موضع‌گیری میثم بائو و چند بازیکن دیگر در قبال حرف‌های دروازه تیم‌شان،مسئولان باشگاه تصمیم جدیدی را در رابطه با مصاحبه‌های بازیکنان اتخاذ کنند و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس فعلا کلیه بازیکنان این تیم را ممنوع‌المصاحبه کرد.


در پایان تمرین امروز مسئولان باشگاه و در راس آنها حبیب کاشانی با بازیکنان صحبت کرد و از آنها به دلیل موضع‌گیری در مصاحبه‌هایشان به شدت اظهار ناراحتی کرد و از آنها خواست دیگر در مصاحبه‌هایشان همدیگر را محکوم نکنند و برعلیه یکدیگر مصاحبه نکنند.


در همین راستا پس از پايان تمرين امروز پرسپوليس دو نفر از مسئولان تداركات اين تيم با خبرنگاران برخورد کرده  واز انجام مصاحبه آنهاجلوگيري كردند.

 


 

در پايان تمرين امروز پرسپوليس، زماني كه دايي با خبرنگاران صدا و سيما مشغول مصاحبه بود،‌ دو نفر از مسئولان تداركات اين تيم مانع حضور خبرنگاران رسانه‌هاي مكتوب در كنار دايي شدند. خبرنگاران پس از اين موضوع گلايه خود را نزد مسئولان پرسپوليس كه سر تمرينات حاضر بودند بردند؛ اما آنها توجهي به اين موضوع نكردند.


خبرنگاران سپس اين موضوع را به محمود خوردبين انتقال دادند كه وي اعلام كرد با دستور باشگاه اين اتفاق افتاده است، اما عباس عليپور؛ مدير روابط عمومي پرسپوليس نظري غير از اين داشت و اعلام كرد دايي با نظر خودش، بازيكنان و خود را با رسانه‌هاي نوشتاري ممنوع‌المصاحبه كرده است.

برخي مسئولان پرسپوليس رسانه‌هاي نوشتاري را مقصر نتايج ضعيف اين تيم اعلام كردند.
در جريان تمرينات امروز اتفاقات عجيب ديگري براي خبرنگاران رخ داد. در طول تمرين با طناب‌كشي دور محوطه تمرين براي خبرنگاران محدوديت‌هايي ايجاد شد.


همچنين مي‌توان به برخورد نامناسب مسئول تداركات پرسپوليس با خبرنگاران صدا و سيما كه قصد مصاحبه با خوردبين در اواسط تمرين را داشتند اشاره كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)