مرجع خبری پرسپولیس : درخواست سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس مبني بر عدم انجام مصاحبه از سوي بازيكنان و پيگيري اين موضوع از سوي روابط عمومي اين باشگاه باعث سوء تفاهم و دلخوري خبرنگاران رسانه هاي گروهي در تمرينات امروز تيم پرسپوليس شد.

 

درپی این درخواست برخی از اعضای روابط عمومی و تدارکات باشگاه پرسپولیس مانع از نزدیک شدن خبرنگاران رسانه ها به سرمربی و بازیکنان پرسپولیس شدند که دلخوری را به وجود آورد.


به گزارش روابط عمومي باشگاه پرسپوليس،‌ سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه امروز به دليل برگزار شدن مراسم صرف ناهار كه براي بازيكنان،‌ كادر فني و مديريت باشگاه ترتيب داده شده بود ‌از بازيكنان درخواست كرد بلافاصله پس از تمرين به سمت رختكن رفته تا بتوانند در اين مراسم شركت كرده و مصاحبه با خبرنگاران را به ساعاتي بعد موكول نمايند.

اين در حالي بود كه علي دايي نيز بر اساس هماهنگي هاي قبلي، تنها با گزارشگر سيما مصاحبه كرد كه سوء تفاهم در خصوص اين مساله، رنجش خبرنگاران محترم مطبوعات و خبرگزاري ها را به همراه داشت.


روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با پوزش از خبرنگاران محترم رسانه هايي كه مسايل بوجود آمده در تمرينات امروز، باعث رنجش خاطر آنان شده است اعلام كرد: بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس به هيچ وجه ممنوع المصاحبه نيستند و محدوديت براي انجام مصاحبه ها پس از تمرينات امروز، به دليل پيش بيني شدن برنامه اي ديگر براي بازيكنان بوده است. همچنين، انجام مصاحبه با بازيكنان و كليه اركان پاسخگوي باشگاه محدود به رسانه خاصي نبوده و نيست و كليه رسانه هاي گروهي مي توانند در راستاي انجام وظايف خود در عرصه اطلاع رساني، به فعاليت هاي مورد نظر خود بپردازند.


روابط عمومي باشگاه پرسپوليس نيز خود را موظف مي داند در كنار تلاش براي انجام وظايف محوله و حفظ منافع باشگاه،‌ پاسخگوي خبرنگاران محترم باشد و شرايط مناسب براي انجام وظايف اين عزيزان را فراهم كند. امري كه تا به امروز انجام شده و انشاءالله با تعامل و همكاري همكاران عزيز مطبوعاتي، تداوم خواهد داشت. ”

 

گفتنی است امروز دور تا دور محل تمرین پرسپولیسی ها را زنجیر های پلاستیکی کشیده بودند و به هیچ خبرنگاری اجازه نمی دادند تا حتی برای مصاحبه گرفتن نزدیک بازیکنان شود،انگار که معلوم نیست مسئول جاقوکشی در تمرین لیدرها بوده اند یا افراد دیگری!


جالب اینجاست که در پایان تمرین هم زمانی که خبرنگاران می خواستند تا با دایی صحبت کنند مدیر روابط عمومی باشگاه با حرکت نامناسبی خبرنگاران را از محل تمرینات دور کرد و تنها به یکی دو دوربین تلویزیونی اجازه داد تا با بازیکنان مصاحبه بگیرند. این تمایز از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس که که اسم مدیر روابط عمومی را یدک می کشد اما همیشه موبایلش را روی پیغام گیر قرار می دهد، باعث شد تا همه خبرنگاران به این تصمیم اعتراض کنند. علیپور در این باره خطاب به حبرنگارانی که آنجا بوده اند گفته است«من اگر نخواهم با شما صحبت کنم چه کسی را باید ببینم!؟»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)