وقتی عادل برای اولین بار دروغ گفت

مرجع خبری پرسپولیس : هجومی که بعد از برنامه این هفته نود علیه فردوسی پور از سوی برخی افراد ایجاد  شد بسیار عجیب بود.


عادل به جرم اینکه یک زمان پرسپولیسی بوده متهم شد به تقلب در نظرسنجی و عجیب تر این که طرف شکست خورده ادعا کرد پرسپولیس پرطرفدارترین تیم ایران نیست! مثل این قضیه می ماند که ما چشمانمان را ببندیم و بگوییم ماست سیاه است و چون ما می گوییم سیاه است ، پس حتما سیاه است و هرکسی بگوید سفید است متقلب محسوب می شود!


پرسپولیس سال های سال است که پرطرفدارترین تیم ایران و آسیاست و البته در سال های بعد از انقلاب بر تعداد هواداران استقلال هم به شدت افزوده شد اما این تیم در اوایل دهه 60 نهایتا با 15 هزار تماشاگر برای هر مسابقه به میدان می آمد.

اما در این که پرسپولیس همیشه پرسپولیس همیشه پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا بوه و خواهد بود هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد و این مساله هیچ ارتباطی به پرسپولیسی بودن یا نبودن عادل ندارد.


همه اهالی فوتبال در دورانی به یکی از دو تیم مطرح کشور تعلق خاطر داشته اند و این اصلا مساله بدی نیست . حتی بسیاری از هواداران خونگرم تراکتورسازی هم پرسپولیس را به رسم قرمز بودنش تیم مورد علاقه خود می دانند.


همان طور که خیلی از خوزستانی ها اسقلال را دوست دارند و این علایق کاملا طبیعی است . اینکه عادل هم مثلا در زمانی که روزنامه نگار بوده به پرسپولیس تعلق خاطر داشته نه جرم است نه ایرادی دارد .

اصلا به فرض که او همین حالا هم به شدت پرسپولیسی باشد آیا با عقل جور در می آید که او در برنامه ای که 20 میلیون بیننده دارد با اعتبار و آبروی  خودش و برنامه ای بازی کند؟ آیا اصلا پرسپولیس با آنهمه هوادار نیاز به تقلب عادل در نظرسنجی دارد؟


با کمال احترام به آقای کمالوند و تحسین وی به  خاطر کسب نتایج مطلوب همراه با تیمش باید گفت بحثی که ایشان در برنامه نود مطرح کرد اصلا بحث قشنگی نبود و کمکی هم به کمالوند نکرد و بیشتر به یک جنگ زرگری شبیه بود ، هرچند عادل هم شاید برای اولین بار در برنامه نود حقیقت را نگفت: قویا پرسپولیسی بودنم را تکذیب می کنم!

فرهاد اشراقی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)