مرجع خبری پرسپولیس : کاروان پرسپولیس که شامل اتوبوس حامل بازیکنان و یک دستگاه ون حامل عکاسان و خبرنگاران همراه تیم بود ساعت 13:35 وارد ورزشگاه آزادی شدند و به سمت رختکن رفتند.

* حضور شیث رضایی، کریم باقری و حسین بادامکی در ترکیب 18 نفره که برای گرم کردن داخل زمین رفته بودند با استقبال و تشویق شدید هواداران پرسپولیس روبرو شد.

* سنگربانان پرسپولیس؛ میثاق معمارزاده و علیرضا حقیقی به همراه محمد علی یحیوی مربی دورزاه‌بانان ساعت 14 برای گرم کردن به زمین رفتند. بقیه بازیکنان نیز 15 دقیقه بعد در میان تشویق هواداران پرسپولیس زیر نظر مولایی و عبدی به گرم کردن پرداختند.

* ورود علی دایی به زمین چمن ورزشگاه با تشویق هواداران و شعارهای آنان در حمایت از او همراه بود. هواداران با شعارهایی چون “دایی، دایی حمایتت می کنیم” ، “آقای گل جهان، علی دایی دوستت داریم ما” و … حمایت خود را از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کردند.

درحالی که پرسپولیس دیدار قبلی اش را برابر شاهین بوشهر با دریافت چهار گل پشت سرگذاشته بود اما  تماشاگران این تیم استقبال خوبی از این بازی کرده بودند و بیش از 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضورداشتند.

* علی دایی و کریم باقری بیش از سایرین بازیکنان توسط تماشاگران تشویق شدند.

* پلاکارد پرسپولیسی ها در خصوص نظرسنجی برنامه 90 هم در ورزشگاه نصب شده بود.

* در ابتدای مسابقه میلاد زنید پور که در تیم ملی و باشگاه سایپا از شاگردان علی دایی بود تنها بازیکن تیم راه آهن بود که با دسته گل به سمت دایی رفت.

* در سوی دیگری میدان محمد پروین با دسته گل به سمت نیمکت تیم راه آهن رفت.

* حدود 300 تماشاگر راهن آهن در قسمت شرقی ورزشگاه حضور داشتند و این دیدار را تشویق می کردند.

* مجید نورمحمدی بازیکن راه آهن که در دقیقه 75 جای خود را به ایمان حیدری داد نسبت به این تعویض اعتراض داشت و در هنگام خروج توپ را به زمین کوبید.

* نکته جالب توجه اینکه نام شماره ایمان حیدری در لیستی که به خبرنگاران داده شده بود 9 ثبت شده بود اما شماره پیراهن این بازیکن 10 بود.

* بلندگو ورزشگاه تنها گلزن و بازیکنان تعویض تیم پرسپولیس را معرفی می کرد. تعویض های تیم راه آهن در ورزشگاه اعلام نشد.

* زمانی که اسکوربرد ورزشگاه نتایج همزمان تیم ها را نشان می داد تماشاگران پرسپولیس از شکست تیم ذوب آهن خوشحال شدند و به تشویق تیم استقلال اهواز پرداختند اما اهوازی ها در پایان بازی را باختند.
* هادی نوروزی که یک مصدومیت جزیی در تمرینات دیروز حضور او در ترکیب 18 نفره را تحت الشعاع قرار داده بود. در لحظات پایانی و با مثبت شدن تستی که زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشت به ترکیب اضافه شد.

 

*علي دايي و محمود خوردبين پس از اينكه در صحنه اي بازيكن راه آهن با خطا كريم باقري را متوقف كرد و داور فقط به بازيكن حريف كارت زرد نشان داد به اين تصميم داور به شدت معترض شدند.


* رئيس هيات فوتبال تهران به دليل اينكه 3 نفر اضافه بر قانون روي نيمكت راه آهن نشسته بودند آنها را از نيمكت بلند كرد. در تيم پرسپوليس هم مولايي بدنساز اين تيم از روي نيمكت به سمت سكوها هدايت شد.

* قبل از شروع بازي هوار محمد و محمود امنه بازيكن سوري راه آهن برخورد گرم و جالبي داشتند.

* مهدي تارتار سرمربي راه آهن بارها در جريان بازي به كمك داور چهارم معترض شد.

* عزيز محمدي نيز از دقيقه 30 وارد ورزشگاه شد.

* يكي از هماهنگ كننده هاي شبكه سوم سيما از ابتدا تا انتهاي بازي در نيمه اول كنار علي دايي ايستاده بود.

*در حالي كه قبل از آغاز بازي براي اداي احترام به كشته شدگان زلزله‌زدگان هائيتي يك دقيقه سكوت اعلام شده بود هواداران پرسپوليس در اين زمان به شدت علي دايي را مورد تشويق قرار دادند.

* قبل از شروع بازي از بلندگوهاي ورزشگاه ترانه‌هاي مربوط به تيم پرسپوليس پخش مي‌شد.

* هواداران پرسپوليس قبل از آغاز بازي بارها علي دايي و كريم باقري را مورد تشويق قرار دادند.

* آرفي،‌ ابراهيم شكوري،‌ ميثم بائو و حبيب كاشاني در جايگاه ويژه حضور دارند.

* سرپرست باشگاه پرسپوليس قبل از حضورش در جايگاه ويژه با هواداران اين تيم روبرو شد و براي دقايقي با آنها به صحبت پرداخت.

* 60 هوادار راه‌آهن در جايگاه استقلال‌ها حضور دارند و اين تيم را تشويق مي‌كنند. حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه وجود دارد.

* كادر فني تيم پرسپوليس قبل از شروع بازي به سمت نيمكت راه‌آهن رفت.

* عليرضا محمد از پرسپوليس به سمت نيمكت راه‌آهن و زنيدپور و كمال كاميابي به سمت نيمكت پرسپوليس رفتند.

*هواداران پرسپوليس بنر بزرگي مربوط به نظرسنجي برنامه 90 را به ورزشگاه آورده‌اند.

* فريد عابدي به دليل مصدوميت و عيسي ترائوره به دليل محروميت براي راه‌آهن در اين ديدار بازي نمي‌كنند مجيد باجلان نيز روز گذشته مصدوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)