مرجع خبری پرسپولیس: تمام  انچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور میکنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

 

برنامه دايي براي خط خورده‌ها : بازيكناني كه از ليست پرسپوليس خط مي‌خورند بايد همانطور كه سرمربي مي‌خواهد در خدمت تيم باشند. در غير اين‌صورت جريمه خواهند شد. برنامه‌شان البته خيلي سخت نيست. فقط بايد براي تماشاي بازي‌هاي خانگي پرسپوليس به آزادي بروند و وقتي هم كه تيم در شهرستان بازي دارد، روز بازي يك جلسه تمرين كامل را پشت سر بگذارند.

پول‌ها اين هفته مي‌رسد : سرخپوشاني كه نام‌شان در ليست قبلي طلبكاران نبود اين هفته مي‌توانند باقيمانده قسط دوم‌شان را بگيرند. با اين پرداخت، ديگر هيچ بازيكني بابت قسط دوم قراردادش از باشگاه پرسپوليس طلبي نخواهد داشت و فقط مي‌ماند 40 درصد آخر كه آن هم در پايان فصل قرار است پرداخت شود.

پرسپوليس و «به‌گل» منتظر راي دادگاه: درگيري‌هاي پرسپوليس با شركت «به‌گل» در نهايت تا دو هفته ديگر به آخر مي‌رسد. پرونده اين درگيري كه با به اجرا گذاشتن چك‌هاي «به‌گل» از سوي باشگاه به دادگاه كشيده شده فعلا در دست بررسي است و به گفته معاون حقوقي پرسپوليس، راي دادگاه در باره اين پرونده در نهايت تا دو هفته آينده صادر خواهد شد.

بائو سرما خورده بود؟! :خط خوردن ميثم بائو از ليست بازي با راه‌آهن اتفاق عجيبي نبود چرا كه در همين دو بازي اخير ديديم كه علي دايي اصلا اعتقادي به اين بازيكن ندارد. روز پنج‌شنبه هم ميثم بائو را بعد از حضور كامل در آخرين تمرين خط زد. حال آنكه خود بائو مدعي شده دليل خط خوردنش سرماخوردگي بوده، نه مسائل فني. ادعايي كه البته با توجه به عملكرد بائو در آخرين حضورش و آنچه در پرسپوليس مي‌گذرد، خيلي نمي‌شود جدي‌اش گرفت.

دي‌كارمو پرنده‌فروش شد! : ‌ پائولو دي كارمو بازيكن سابق پرسپوليس اخيرا در برزيل مغازه پرنده فروشي افتتاح كرد. اين مهاجم برزيلي كه قطبي او را به پرسپوليس آورد و آقاي گل برزيل معرفي‌اش كرد هم اكنون فوتبال را كنار گذاشته و مغازه پرنده فروشي باز كرده است!

 

علیرضا حقیقی سنگربان جوان پرسپولیس گفت: بین من و معمارزاده مشکل خاصی وجود ندارد و این مشکلات دست پرورده مطبوعات بود.

 

آرفی پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفت: اشپيتيم آرفى مهاجم پرسپوليس؛ طى چند روز گذشته مذاكراتى را بامسئولان باشگاه خواستار پرداخت سهم مدير برنامه اش توسط مسئولان باشگاه پرسپوليس شده بود اما اين موضوع مورد توافق مسئولان باشگاه قرار نگرفت و آنها تأكيد داشتند كه اين اتفاق بايد توسط خود آرفى صورت بگيرد. در نهايت آرفى این موضوع را پذیرفت.

 

موافقت قاضی پرونده با درخواست آلفا: داور يونانى رسيدگى به پرونده شكايت شركت آلفا از پرسپوليس چندى قبل با درخواست پرسپوليس مبنى بر تفكيك شكايت آلفا از ۲ تيم پرسپوليس و استقلال موافقت كرد و از شركت آلفا خواست ظرف ۲۰ روز شكايت جديدى را عليه پرسپوليس طرح كند اما اين اتفاق در زمان مقرر نيفتاد. بعد از آن شركت آلفا با ارسال نامه اى اعلام كرد به خاطر تعطيلات كريسمس و… اين شكايت طرح نشده و زمان بيشترى براى مطرح شكايتش طلب كرد که اين موضوع هم با موافقت قاضى يونانى پرونده همراه شده اما اگر اين درخواست آنها را نمى پذيرفت، شكايت كاملا لغو مى شد.

 

بازيكن عراقي پرسپوليس گفت: كاشاني در مورد رأي كميته استيناف تصميم مي‌گيرد و من تابع او هستم. در اين مورد حرفي نمي‌زنم. كاشاني تصميم مي‌گيرد و من تابع او هستم و بايد ذهنم را به موفقيت پرسپوليس در ديدارهاي آينده معطوف كنم.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)