مرجع خبری پرسپولیس: از چند هفته قبل بود که پرسپولیس از توپ‌های جدید آدیداس بر تمرینات و مسابقات خود بهره گرفت. این توپ‌ها که توسط کریم باقری خریداری و وارد شده بود در بازی‌های و تمرینات اخیر پرسپولیس به کار گرفته شد.


اما به نظر می‌رسد سرخپوشان چندان از کیفیت توپ‌ها راضی نیستند. بازیکنان قرار است این موضوع را به گوش علی دایی رسانده تا در صورت موافقت او از همان توپ‌های قبلی استفاده شود. گفتنی است که پیش از این سرخپوشان از توپ‌های نایک برای تمرینات و مسابقات خود بهره می‌گرفتند.


حقیقی راهی مشهد شد

دروازه‌بان جوان پرسپولیس برای ادای نذر قدیمی به همراه خانواده‌اش راهی مشهد شد.

علیرضا حقیقی که به رغم مصدومیت از ناحیه انگشت در بازی با راه‌آهن درون دروازه قرار گرفت و عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت. صبح روز شنبه به همراه خانواده‌اش راهی مشهد شد تا نذری قدیمی را بجای بیاورد او امروز به تهران بازخواهد گشت.


روزهای بد آرفی تمامی ندارد

باشگاه پرسپولیس درصدد است تا پایان هفته جاری بخش دیگری از مطالباتش را پرداخت کند. بر همین اساس چهارشنبه قسط دوم بازیکنان پرسپولیس به آنها پرداخت خواهد شد تا باشگاه به بخش دیگری از تعهد مالی‌اش در قبال بازیکنان عمل کرده باشد.

در همین رابطه اشپیتیم آرفی امروز در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و در رابطه با مطالباتش با ناراحتی با مدیرمالی باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.


اما از طرف دیگر اشپیتیم آرفی که در ابتدای حضور علی دایی به عنوان مهاجم ثابت در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت امید زیادی داشت که با رفتن کرانچار بتواند روزهای خوبی را در این تیم تجربه کند اما توسط علی دایی هم از لیست کنارگذاشته شد تا طلسم مهاجمان خارجی این تیم ادامه داشته باشد.

نگاهی به لیست بازیکنان پرسپولیس در چند سال اخیر نشان می دهد که مهاجمان خارجی هیچ گاه در این تیم شرایط خوبی نداشته اند. برای نمونه می توان به نام بازیکنانی مثل سامباجوچی، رافائل، دی کارمو، ابراهیم توره و عیسی ترائوره اشاره کرد که حضورشان در پرسپولیس برای این تیم و خودشان روزهای بدی را رقم زد. به نظر می رسد اشپیتیم آرفی هم که در تیم پیام خودش را به عنوان یک مهاجم گلزن و شش دانگ مطرح کرد ادامه دهنده این راه است و نمی تواند این طلسم را بشکند.

در حال حاضر حقیقت مهم این است که محسن خلیلی بازیکن محبوب  و مورد اعتماد علی دایی است  …. البته او و یک مهاجم ایده آل برای سیستم 1-3-2-4 نیست اما شم گلزنی اش در 6 قدم نمونه ندارد و با این شرایط بعید به نظر می رسد که آرفی فرصتی برای حضور در میدان پیدا کند . ضمن اینکه  گلزنی خلیلی در بازی مقابل راه آهن جایش را در این تیم محکم تر می کند.البته کرانچار هم که میانه خوبی با این مهاجم اهل آلبانی نداشت یه مرور از او استفاده کرد و با دو مهاجم به مبدان رفت اما درسیستم علی دایی اولویت با هادی نوروزی است که مهاجم حامی قرمزهاست و با وجود بازی در خط هافبک به خط حمله اضافه می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)