مرجع خبری پرسپولیس : علیرضا نیکبخت در جریان بازی با استقلال حرکت زشتی را انجام داد که از تیررس لنز دوربین‌های تلویزیونی پنهان ماند چرا که اگر این تصویر به نمایش در می‌آمد این بازیکن منشوری برای دومین‌‌بار از حضور در میادین فوتبال محروم می‌شد.

در حالی که عده‌ای از تماشاگرنماهای استقلالی طبق معمول همیشه حرف‌های ناشایستی به نیکبخت می‌زدند این بار بازیکن شماره (40) استیل‌آذین شعارهای آنها را بی‌پاسخ نگذاشت و دور از لنز دوربین‌های تلویزیونی با دست حرکاتی را رو به سوی تماشاگران انجام داد که این موضوع سبب شد لحظه‌ای جو ورزشگاه متشنج شود!

البته که شعار برخی هواداران استقلال (بخوانید تماشاگرنما) شایسته نبود اما از آن بدتر حرکات زشت و برخورنده نیکبخت بود که بار دیگر این بازیکن را مورد توجه قرار داد.

به نظر می‌رسد منشور اخلاقی هنوز نتوانسته تاثیرات خود را بر روی یکسری بازیکنان بگذارد. نیکبخت چه آن زمان که در استقلال بود و چه آن زمان که پس از 7 سال به پرسپولیس آمد و حالا که با پیراهن استیل‌آذین در میادین حاضر می‌شود همواره با حاشیه‌های بسیاری همراه بوده است. البته از بازیکنی که به دلایلی خاص از اردوی تیم ملی کنار گذاشته می‌شود جز این انتظار نمی‌رود.

چرا که این قبیل بازیکنان همواره رفتارهای نامتعارف و دور از شأنی را از خود بروز می‌دهند که فقط از برخی جوان‌های خیابان‌گرد برمی‌آید. به هر حال امیدواریم این حرکت آخرین خطای نیکبخت باشد.

با این حال به دلیل رعایت اصول اخلاقی از انتشار تصویر حرکت زشت و غیر اخلاقی علیرضا نیکبخت واحدی در بازی استقلال – استیل آذین خودداری کرد اما منتظر هستیم مسوولان کمیته انضباطی به ویژه قاضی شریفی در خصوص این مساله به شکل ویژه و خاص تصمیمات لازم را صادر کند و این بار همانند فعات قبلی با چنین بازیکنانی هنجارشکن مماشات نکند چرا که اگر این اتفاق از سوی رئیس کمیته انضباطی سربزند،

منبع : سایت ایران

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)