مرجع خبری پرسپولیس: رئيس سازمان ليگ برتر دليل برگزاري ديدار پرسپوليس و استقلال در روز چهارشنبه 14 بهمن را اعلام كرد.

 

عزيز محمدي با اشاره به اينكه روز جمعه شانزدهم بهمن اربعين حسيني است، اظهار داشت: به دليل اينكه در اين روز نمي شد رقابت هاي ليگ برتر را برگزار كرد دربي به روز چهارشنبه موكول شد. روز پنجشنبه هم يك روز پيش از اربعين است و امكان برگزاري در اين روز هم وجود نداشت.

رئيس سازمان ليگ برتر ادامه داد: البته ما روزهاي ديگري را براي برگزاري دربي در نظر داشتيم اما با توجه به فشردگي ليگ و نظم رقابت ها و همچنين اينكه ليگ برتر تا پايان رقابت ها تعطيلي ندارد و برنامه ريزي ها از مدت ها پيش انجام شده امكان تغيير تاريخ دربي وجود نداشت.

وي در پاسخ به اين سئوال كه چرا ديدار استقلال و پرسپوليس را به روز جمعه 23 يا پنجشنبه 22 بهمن موكول نشده، تصريح كرد: روز جمعه 23 بهمن رحلت پيامبر (ص) عظيم الشان اسلام است و عملا امكان برگزاري بازي در اين روز هم وجود نداشت. ضمن اينكه روز پنجشنبه هم يك روز پيش از رحلت است و هم اينكه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است. به همين خاطر دربي بزرگ تهران را در روز چهارشنبه 14 بهمن برگزار خواهيم كرد.

محمدي درباره شايعاتي كه در مورد ناتواني سازمان ليگ براي برگزاري اين بازي در روز جمعه 16 بهمن منتشر شده گفت:


تعجب مي كنم كه چنين اخباري منتشر مي شود چرا كه ما در ماه مبارك رمضان و ساعت 22:30 تا 15 دقيقه بامداد در حضور 90 هزار نفر در ورزشگاه آزادي بازي برگزار كرده ايم. همين دو هفته پيش 90 هزار نفر در تهران به ورزشگاه آزادي آمدند و شاهد ديدار استقلال و تراكتورسازي بودند آن وقت نمي توانيم دربي تهران را كه بارها هم با نظم و ترتيب خاصي برگزار كرده ايم، سازمان دهي كنيم؟ براي برگزاري اين بازي در روز چهارشنبه هيچ مشكلي وجود ندارد و اطمينان داريم استقبال تماشاگران و طرفداران دو تيم از اين بازي به دليل حساسيت هاي جدولي مثل هميشه خوب خواهد بود.

رئيس سازمان ليگ خاطر نشان كرد: از هم اكنون برنامه ريزي براي ليگ دهم را آغاز كرديم و به زودي تقويم رقابت هاي ليگ برتر دهم را درست مثل ليگ برتر نهم براساس روزهاي فيفا و رقابت هاي اعلام شده از سوي AFC اعلام خواهيم كرد. فقط منتظر هستيم كه بدانيم چند سهميه براي مدت زمان تعيين شده AFC و باشگاه ها در ليگ قهرمانان آسيا اعلام خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)