زمین تمرین پرسپولیس در اشغال داماش

مرجع خبری پرسپولیس: تمرين امروز سرخپوشان از ساعت 11 به مدت يك ساعت و 50 دقيقه در زمين تمرين شركت واحد و در آستانه ديدار مقابل پيكان با صحبت‌هاي علي دايي براي بازيكنان آغاز شد.


نيم ساعت نخست تمرين به انجام كارهاي بدنسازي اختصاص داشت و در ادامه حفظ توپ، پرسينگ، سانتر از جناحين و ضربه به گل و همچنين تمرينات اختصاصي شوتزني براي خليلي، برادران شيري، باقري، كلاه‌كج پيگيري شد. همچنين علي دايي براي اشپيتيم آرفي تمرينات ويژه سرزني در نظر گرفت.

در تمرين امروز حدود 60 هوادار حضور داشتند. با توجه به اينكه يك هفته تا زمان دربي باقي مانده است، شعارهايي را عليه استقلال سر دادند.

ابراهيم شكوري به دليل در پيش بودن امتحانات دانشگاهش، ابتداي تمرين از سرمربي اجازه گرفته و تمرينات را ترك كرد.

*دايي از بازيكنان درخواست مي‌كرد به جاي حرف زدن به انجام درست كارهاي تاكتيكي بپردازند و به فكر تمرينات و توصيه‌هاي كادر فني باشند.

*دايي در بخش ديگري، تمرينات سرعتي را براي هوار محمد در نظر گرفت.

*در تمرين امروز سوژه اصلي به حضور مهدي مهدي كيا در تيم استيل‌آذين مربوط مي‌شد. برخي بازيكنان پرسپوليس از امضاي قرارداد استيل‌آذين با اين بازيكن متعجب بودند.

*زمين كمي لغزنده بود كه با تأكيد كادر فني براي احتياط بيشتر بازيكنان همراه شد. آنها در آستانه ديدار با پيكان از مصدوميت پرسپوليسي‌ها نگران بودند.

*پايان تمرينات امروز پرسپوليس با آغاز تمرينات داماش گيلان كه براي انجام اردويي 5 روزه در تهران اردو زده است، متقارن شد.


در اين بين برخورد گرم بهزاد داداش‌زاده، مربي داماش با علي دايي و حسين عبدي بسيار جالب بود. تعدادي از بازيكنان پرسپوليس با بازيكنان داماش به خوش و بش پرداختند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)