مرجع خبری پرسپولیس: حسین بادامکی با اطمینان از پیروزی پرسپولیس در دربی سخن می گوید و حتی امیدوار است که بتواند نام خودش را در ردیف گلزنان این بازی ثبت کند.

بادامکی در ابتدای حرف‌هایش می‌گوید: بعد از شکست تلخی که مقابل شاهین بوشهر داشتم برای ما پیروزی در این دیدار اهمیت بسیاری داشت و اصلا مهم نبود که بتوانیم با اختلاف گل این تیم را شکست دهیم.

 

برخی می گویند چرا پرسپولیس مقابل راه آهن محتاطانه بازی کرد اما من معتقدم پرسپولیس با برنامه به مصاف حریف رفت. البته آنها هم برخلاف دو، سه بازی قبلی خوب کار کردند و انگیزه های زیادی داشتند اما تیم راه آهن به رغم در اختیار داشتن توپ از موقعیت های گل چندانی برخوردار نبود و این نشان می دهد که ما در فاز دفاعی خوب کار کرده ایم.

بادامکی درباره بازی کردن در پست هافبک دفاعی ادامه می‌دهد: تصمیم آقای دایی این بود که بار دیگر در این پست بازی کنم. البته می دانم که هواداران خاطره خوبی از بازی های من در این پست غیرتخصصی نداشتند

اما گل نخوردن پرسپولیس و موقعیت گل پیدا نکردن حریف نشان می دهد که عناصر سیستم دفاعی تیم عملکرد خوبی داشته اند و من امیدوارم بتوانم در هر پستی که سرمربی می خواهد عملکرد خوبی داشته باشم و در بازی های بعد نیز به گونه ای ظاهر می شوم که جایگاه خودم در ترکیب اصلی را از دست ندهم.

بادامکی درباره دیدار با پیکان می‌گوید: هر چند که بازی کردن بدون مصدوم و محروم مقابل استقلال اهمیت خاص خودش را دارد اما ما بدون ترس از سه اخطاره یا مصدوم شدن به مصاف پیکان می رویم و می دانیم که با کسب دومین برد متوالی از روحیه بهتری برخوردار می شویم و اگر نتیجه نگیریم قبل از دربی مشکلاتی ایجاد می شود.

 

در حال حاضر ما فقط به شکست پیکان فکر می کنیم و طبیعی است که برای بردن استقلال باید حریف این هفته را ببریم تا حاشیه ها را مهار کرده باشیم· بادامکی در پایان می‌گوید: با این توانی که در کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس سراغ دارم و با توجه به وضعیت حریف اطمینان دارم که استقلال را می بریم و من هم تلاش می کنم تا نام خودم را در ردیف گلزنان دربی قرار دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)