مرجع خبری پرسپولیس: لیگ ما سازمان دارد و همینطوری نیست که تیمها بخواهند پولهای سرسام آور برای جذب بازیکن هزینه کنند بنابراین مذاکرات 700 میلیونی من با سپاهان و بالاتر از این مبلغ با استیل آذین صحت ندارد.


سید مهدی رحمتی مذاکراتش با علی دایی را تکذیب نمی کند اما می گوید که در این مذاکرات هیچ حرفی برای آمدن او به پرسپولیس نشده است ،چون دایی این پیشنهاد را به او نداده است.

رحمتی این را می گوید و ادامه می دهد«مذاکرات من با دایی دوستانه بود و صحبتی در مورد اینکه به پرسپولیس بیایم مطرح نشد.خود دایی هم چنین بحثی را مطرح نکرد،اما اگر چنین اتفاقی بیفتد در آینده در موردش صحبت می کنیم»


او می گوید که این احتمال وجود دارد تا برای فصل آینده پیراهن پرسپولیس را بر تن کند اما در حال حاضر تمام حواسش به سپاهان است و نمی خواهد به چیز دیگری فکر کند.«هر احتمالی وجود دارد اما اولویت نخست من با سپاهان است زیرا در این تیم راحتم و تیمم در لیگ موفق عمل می کند.»

 

رحمتی درباره شایعه صحبت هایش با علی دایی می گوید: با علی دایی صحبتهایی را انجام دادم اما نه در مورد پرسپولیس. هنوز که علی دایی مرا نخواسته، هر وقت خواست در موردش صحبت می کنیم. هر احتمالی وجود دارد اما اولویت نخست من با سپاهان است زیرا در این تیم راحتم و تیمم در لیگ  موفق عمل  می کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)