مرجع خبری پرسپولیس: علی دایی در آستانه دیدار پرسپولیس و پیکان گفت: مطمئن هستم با برنامه هایی که داریم با دست پر از قزوین برمی گردیم هرچند که به واسطه سه باخت متوالی پیکان در هفته های گذشته کار سختی داریم و باید مراقب ضد حملات تیم حریف باشیم.


دایی با بیان این مطلب ادامه داد: وقتی پس از شکست تلخ پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر نزدیک به 05 هزار هوادار در بازی با راه آهن برای حمایت از تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند روحیه و انگیزه ما برای کسب پیروزی دوچندان شد. هواداران پرسپولیس با درک شرایط نشان دادند که تا چه حد به تیم خود وفادار هستند· آنها در آستانه دربی حمایت بسیار خوبی از تیم داشتند و ما امیدواریم که بتوانیم با پیروزی مقابل پیکان به خوبی به آنها بدهیم.


دایی درباره بازی احتیاط آمیز پرسپولیس در نیمه  دوم بازی با راه آهن گفت: طبیعی بود که راه آهنی ها بعد از دریافت گف به فکر جبران آن باشند ضمن اینکه تیم ما هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم از موقعیت  گل های بهتری برخوردار بود.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد 6 بازیکن دو اخطاره پرسپولیس در دیدار با پیکان با احتیاط به میدان بروند گفت: در این باره هیچ دغدغه ای نداریم چون بازیکنان می دانند که و بازی سه امتیاز دارد و بنابراین مطمئن باشید آنها به خاطر سه اخطاره نشدن یا مصدومیت محتاطانه و مصلحتی بازی نخواهند کرد.


دایی درباره رویارویی پرسپولیس و استقلال گفت: فعلا تمام فکر و ذکر من و بازیکنان پرسپولیس معطوف به بازی با پیکان است و به موقع درباره آن بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)