مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معمولا حساسیت دربی از لحاظ جو و شرایطی که بر این دیدار حاکم است بسیار بالا است بنابراین هیچ وقت دربی 2 تیم استقلال و پرسپولیس زیبا نمی شود. امیدوارم که در 2 تیم با غلبه بر حاشیه های این بازی یک دیدار تماشاگرپسند را برگزار کنیم.


مجتبی محرمی اظهارداشت: خوشبختانه در این چند بازی اخیر بازیکنان پرسپولیس به هماهنگی لازم رسیدند و نقاط ضعفشان را برطرف کردند. همه تیمها دچار ضعف هستند. پرسپولیس هم از این قاعده مستنثی نبود منتها با پیوستن دایی به این تیم نقاط ضعف پرسپولیس برطرف شد و خدا را شکر بازیکنان به هماهنگی لازم دست پیدا کردند همچنین از کنار مدیریت خوب کفاشیان و تلاش بازیکنان نباید به سادگی عبور کرد.


وی در خصوص بهترین سنگربان برای حضور در دروازه پرسپولیس اذعان داشت: نمی دانم کدام یک از دروازه بانهای پرسپولیس در آمادگی کامل بسر می برند زیرا در تمرینات این تیم حضور ندارم اما اطمینان داشته باشید که علی دایی و دیگر اعضای کادر فنی بهترین تصمیم را برای این پست می گیرند و هر تصمیمی که وی بگیرد حتم بدانید که بهترین  است. هر 2 دروازه بان پرسپولیس خوب هستند و فرقی نمی کند میثاق باشد یا حقیقی. اینکه می گویند امکان دارد دایی به خاطر لجبازی از معمارزاده درون دروازه استفاده نکند را اصلا قبول ندارم.

دایی در میادین بین المللی بسیاری حضور داشته و با شناختی که از ایشان دارم می دانم انسانی نیست که بخواهد لجبازی کند هر دوی این سنگربانان برای ما به خصوص علی دایی عزیز هستند .

 

همچنین استقلال هم تیم خوب و یکدستی است که از کادر فنی و مدیریتی خوبی بهره مند است این تیم همه حاشیه های کمتری دارد که باعث شد روند رو به رشد را طی کنند در حال حاضر مجیدی با گلزنی هایی که در بازیهای اخیر این تیم داشته روحیه مضاعفی دارد. سیدصالحی و خسرو حیدری هم مهره های خوب  این تیم به شمار می روند البته همه بازیکنان استقلال قابل احترامند امیدوارم به دور از حاشیه های بازی به فکر ارائه یک بازی مطلوب باشند.


محرمی ادامه داد: اینکه می گویند می خواهند این دربی هم مساوی شود را اصلا قبول ندارم امیدوارم که در بی برنده داشته باشد.


وی در خصوص یاغیان گذشته و جای خالی آنها در دربی گفت: نمی دانم شما از چه جهت اسم یاغی را بر زبان می آورید اما کسانی که در گذشته نسبت به تیمهایشان تعصب داشتند مانند ناصر حجازی که امیدوارم سلامتی اش را بدست بیاورد مگر یاغی بوده اما بسیار به استقلال متعصب بود. جای وی بسیار خالی است همچنین بقیه بازیکنان قدیم و آنهایی که مرحوم شدند هم جایشان خالی است.


وی در خصوص اینکه آیا دوست دارد در دربی حضور داشته باشد یا خیر خاطرنشان کرد: همه دوست دارند در دربی بازی کنند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما دیگر نمی توان به گذشته بازگشت.


محرمی ادامه داد: اگر خدا بخواهد و اتفاق خاصی نیفتد حتم بدانید که پرسپولیس برنده دربی است همچنین با حضور دایی به روی نیمکت این تیم پرسپولیس برگ برنده را در اختیار دارد و اطمینان دارم محسن خلیلی می تواند به استقلال گلزنی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)