كلاني: تيم متحدتر برنده دربي خواهد بود

مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس اين روزها بعد از گذراندن يك شرايط بحراني اوضاع نسبتا ايده‌آلي را سپري مي‌كند و اميدوارم در روز دربي با يك روحيه خوب موفق به شكست حريف ديرينه خود شوند.

پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس تهران با اعتقاد بر اينكه نتيجه دربي غيرقابل پيش‌بيني است گفت: فكر مي‌كنم تيمي كه يكپارچه‌ و متحدتر باشد برنده دربي شصت و هشتم خواهد بود.
حسين كلاني با اشاره به دربي شصت و هشتم اظهار كرد: من اعتقاد دارم كه اين بازي هم مثل ساير ديدارهاي ديگر اين دو تيم است و نبايد حساسيت كاذب براي آن ايجاد كرد. به هر ترتيب اين ديدار با توجه به هواداران پرشمار و قدمت دو تيم حساسيت لازم را دارد و نبايد به عناوين مختلف نسبت به افزايش اين حساسيت اقدام كرد.


وي افزود: بدون شك افزايش حساسيت اين بازي موجب افزايش فشار روحي و رواني بازيكنان شده و بالطبع افت كيفي بازي را به دنبال خواهد داشت.
كلاني با تاكيد بر اينكه منش‌هاي پهلواني و اخلاقي در دربي پايتخت به پائين‌ترين حد خود رسيده است،‌افزود: متاسفانه در سال‌هاي اخير بازي‌هاي اين دو تيم بيشتر با هدف كسب نتيجه ايده‌‌آل تلاش كرده‌اند و نسبت به منش‌هاي پهلواني و اخلاقي بي‌تفاوت شده‌اند. مسئولين، كادرفني و بازيكنان دو تيم بايد به اين امر واقف باشند كه منش‌هاي پهلواني در روح اين بازي كاملا گم شده است و نسبت به احياي آن بايد تلاش‌هايي صورت پذيرد.


وي در ادامه با اشاره به شرايط كنوني پرسپوليس خاطر نشان كرد: متاسفانه اين روزها اخبار كاملي از اوضاع سرخپوشان ندارم اما چيزي كه كاملا مشهود است، تلاش بسيار زياد علي دايي و همكارانشان در آماده كردن اين تيم مي‌باشد. پرسپوليس اين روزها بعد از گذراندن يك شرايط بحراني اوضاع نسبتا ايده‌آلي را سپري مي‌كند و اميدوارم در روز دربي با يك روحيه خوب موفق به شكست حريف ديرينه خود شوند.
پيشكسوت پرسپوليس همچنين در رابطه با نتيجه اين بازي گفت‌:‌اين ديدار از قديم هم غيرقابل پيش‌بيني بوده است، اما اميدوارم كه سرخپوشان برنده نهايي اين بازي حساس باشند.
وي در پايان برگ برنده پرسپوليس را خط حمله آماده اين تيم دانست و گفت:‌خوشبختانه با آماده شدن خليلي خط حمله پرسپوليس روح تازه‌اي گرفته است و علي دايي با تكيه بر بازيكنان آماده‌اش مي‌تواند به اهداف خود برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)