جلال اكبري:استقلال خط حمله خوبي دارد اما پرسپوليس پيروز دربي است

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به ديدار اين تيم مقابل استقلال تهران گفت: در اين ديدار خسرو حيدري هافبك راست استقلال يار مستقيم من است و او به خوبي مي‌داند كه نبايد سمت من بيايد چرا كه اجازه نفوذ به او نخواهم داد.

جلال اكبري ضمن بيان مطلب فوق افزود: در بازي رفت برابر پرسپوليس مقابل استقلال بلايي به سر خسرو حيدري درآوردم كه خود او ديگر جرات نمي‌كند سمت من بيايد.
وي ادامه داد:‌خسرو حيدري دوست صميمي من است و در اردوهاي مختلف كنار هم بوده ايم، با وجود اينكه بازيكن خوبي است اما بايد بگويم در رويارويي با من روز خوبي نخواهد داشت و بايد مراقب باشد طرف من نيايد.


مدافع تيم پرسپوليس با اشاره به آخرين وضعيت اين تيم پيش از رويارويي مقابل استقلال تهران گفت: از زماني كه آقاي دايي آمده‌اند شرايط روحي و رواني من و مجموع بازيكنان خيلي خوب شده است، خوشبختانه از هر لحاظ براي ديدار برابر استقلال آمده‌ايم و تنها غايب ما عليرضا محمد است كه مي‌دانم بازيكنان جانشين جاي او را پر خواهند كرد.
اكبري گفت:‌شخصيت بزرگ و افتخارات زياد آقاي دايي به تمامي بازيكنان تيم انگيزه مي‌دهد، مطمئنا حضور او در پرسپوليس تاثيرگذار بوده و تاثير وي را با بازي‌هاي خوبي كه انجام مي‌دهيم مي‌بينيد اميدوارم در مسابقه دربي هم اين برتري را نشان دهيم.


وي افزود:‌در مسابقه دربي شرايط دو تيم در جدول‌ رده‌بندي و موقعيت‌هاي كنوني تيم‌ها تاثيرگذار نيست، به طور نمونه در بازي رفت با وجود اينكه ما به هيچ وجه شرايط خوبي نداشتيم و مربي ما در حال تغيير بود و بر عكس استقلال تهران در روزهاي اوج قرار داشت اما در نهايت بازي به تساوي كشيده شد.


مدافع تيم پرسپوليس اضافه كرد: الان هم در بازي برگشت نمي‌توان به استناد جايگاه‌ تيم‌ها در جدول رده‌بندي نتيجه بازي را پيش‌بيني كرد. بلكه بايد توجه داشت كدام تيم با انگيزه‌تر ظاهر مي‌شود ضمن اينكه بايد حساسيت بازي كمتر شود تا بازي طبق روال عادي پيش برود.
اكبري ادامه داد: حضور آقاي دايي در كنار مديريت خوب كاشاني به تيم پرسپوليس شخصيت داده است، انشاءالله بتوانيم روند فعلي را تا رسيدن به اهداف خودمان ادامه دهيم.


مدافع تيم پرسپوليس گفت: تيم استقلال مهره‌هاي خيلي خوبي را دارد كه در بيرون از زمين با اكثر آنها دوست و رفيق هستيم، آنها از كادر مديريت قوي و مربيان خوبي هم بهره‌ مي‌برند، آقاي مرفاوي به عنوان سرمربي اين تيم همواره بازي رو به جلو را در دستور كار تيم خود قرار مي‌دهد و در خط حمله بسيار خوب كار مي‌كنند، ما هم بايد سعي كنيم مهاجمان آنها را مهار كنيم.


وي افزود: اما در خط دفاعي هم آنها داراي ضعف‌هايي هستند كه بايد با اتخاذ تاكتيك‌هاي لازم از اين ضعف‌ها نهايت استفاده را ببريم. خوشبختانه خط دفاعي ما بعد از آمدن آقاي دايي شرايط خيلي خوبي را پيدا كرده و به هماهنگي لازم دست يافته است. تا حدي كه در دو بازي گذشته حريفان شايد فقط دو موقعيت گلزني در مقابل دروازه‌ پرسپوليس را داشتند.


مدافع تيم پرسپوليس ادامه داد: آرش برهاني، مهاجم تيم استقلال هم با وجود اينكه از توانايي‌هاي بالايي برخوردار است اما در مقابل پرسپوليس نمي‌تواند موفق باشد، در مسابقات دربي تدبير تيم‌ها در وهله اول نخست گل نخوردن و بعد از آن اگر فرصتي به دست آمد به گل رسيدن است. در ديدار برابر استقلال هم ما در ابتدا سعي خواهيم كرد از حريف گل نخوريم بعد از آن با شركت در حملات فضاي گلزني را مهيا خواهيم كرد.


اكبري با اشاره به نيمكت‌نشيني‌هاي خود در زمان مربي‌گري كرانچار در تيم پرسپوليس گفت: سهل‌انگاري خودم بود،‌من حرف‌هاي بسياري در آن زمان شنيدم اما هيچ‌گاه عكس‌العملي نشان ندادم، انشاءالله اين اتفاقات در آينده تكرار نمي‌شود، هر كاري از دستم بربيايد، براي پرسپوليس انجام مي‌دهم تا يك مهره مثمر ثمر باشم، دايي هم هر بازيكني كه در تمرينات آماده باشد را در زمين قرار مي‌دهد، اين موضوع به تمامي بازيكنان انگيزه زيادي داده است.
وي ادامه داد: من فقط مي‌توانم بگويم اگر تيم پرسپوليس امسال قهرمان نشد تقصير كرانچار است. ايشان با برخي بازيكنان لجبازي مي‌كرد و نمي‌دانست پرسپوليس تيم بسيار بزرگي در ايران محسوب مي‌شود او آدم دهن‌بيني بود، بين بازيكنان تفاوت مي‌گذاشت، حتي بازيكنان با هم بد شده بودند و دائما پشت سر يكديگر صحبت مي‌كردند.
اكبري اضافه كرد: اين درست كه كرانچار در جام جهاني مربي‌گري كرده و مربي بزرگي است اما در پرسپوليس مشاوران خوبي نداشت در نهايت هم اين تيم پرسپوليس ضرر كرد.
وي افزود: تيم صدرنشين سپاهان امسال هنوز به بحران نخورده و شايد در هشت هفته پاياني به بحران بخورد و جاي خود را صدر جدول به ساير تيم‌ها بدهد. ما هم سعي مي‌كنيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را به دست بياوريم.
ديدار تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از هفته بيست و ششم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگتاه هاي ايران  روز چهارشنبه هفته جاري 14 بهمن ماه ساعت 14:30 در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)